AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar Bestilte noe litt dyrt i går...nettsiden jeg bestilte fra sluttet på .no Betalte med Vipps. Men har altså ikke fått ordrebekreftelse på mail. Det bruker man vel alltid å få. Har jeg noen rettigheter om varene ikke dukker opp? Anonymkode: f84f1...99f
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar Vanskelig å svare noe hjelpsomt uten å vite hvilken nettside det dreier seg om.. Da vil det være enkelt å undersøke om det er en legit side eller ikke. Anonymkode: d4d0f...45e
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sjekket søppelpost? Anonymkode: 8f4a4...6d0 Tusen hjertelig, der låg den kommer ikke på å sjekke søppelpost. ts Anonymkode: f84f1...99f 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanskelig å svare noe hjelpsomt uten å vite hvilken nettside det dreier seg om.. Da vil det være enkelt å undersøke om det er en legit side eller ikke. Anonymkode: d4d0f...45e Den låg under søppelpost, heldigvis En interiørbutikk i Oslo Anonymkode: f84f1...99f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Skrevet 24. januar MarianneE skrev (10 minutter siden): Hvilken nettside er det? Det ordnet seg, låg under søppelpost. ts Anonymkode: f84f1...99f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Skrevet 24. januar Kan du ha tastet inn feil e-post? Anonymkode: beafd...5cb
MarianneE Skrevet 24. januar #9 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ordnet seg, låg under søppelpost. ts Anonymkode: f84f1...99f Så bra!
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Skrevet 24. januar Så bra det ordnet seg. Men sånn i fremtiden, så er det alltid lurt å betale med kredittkort hvis det er nettsider du ikke har bestilt fra før og du ikke er 110% sikker er reelle. Eller bruke Klarna dersom det er et alternativ Anonymkode: 1bf4c...b84
gobbledigook Skrevet 24. januar #11 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra det ordnet seg. Men sånn i fremtiden, så er det alltid lurt å betale med kredittkort hvis det er nettsider du ikke har bestilt fra før og du ikke er 110% sikker er reelle. Eller bruke Klarna dersom det er et alternativ Anonymkode: 1bf4c...b84 Og sjekke trustpilot. 4
Lille39 Skrevet 24. januar #12 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bestilte noe litt dyrt i går...nettsiden jeg bestilte fra sluttet på .no Betalte med Vipps. Men har altså ikke fått ordrebekreftelse på mail. Det bruker man vel alltid å få. Har jeg noen rettigheter om varene ikke dukker opp? Anonymkode: f84f1...99f sjekk søppelposten. på pc er best, nytter ikke på tlf er min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 24. januar #13 Skrevet 24. januar Et tips for senere kan være å bruke et virtuelt engangskort fra Revolut. Det kan ikke misbrukes videre. Eller et av flere virtuelt kort som du dedikerer til ulike formål, og som du kan ha beløpsgrenser på. Hvis du er uheldig og faller for svindel, sperrer du enkelt det kortet. Du trenger altså ikke kredittkort lenger, for å oppnå mye av den samme tryggheten. Anonymkode: 86d48...73a
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bestilte noe litt dyrt i går...nettsiden jeg bestilte fra sluttet på .no Betalte med Vipps. Men har altså ikke fått ordrebekreftelse på mail. Det bruker man vel alltid å få. Har jeg noen rettigheter om varene ikke dukker opp? Anonymkode: f84f1...99f Jeg ser at det har løst seg, men at en side slutter på no betyr ikke automatisk at den er trygg. Anonymkode: 55f59...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå