Gå til innhold

uggen følelse, fikk ingen ordrebekreftelse etter bestilling på nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte noe litt dyrt i går...nettsiden jeg bestilte fra sluttet på .no Betalte med Vipps. Men har altså ikke fått ordrebekreftelse på mail. Det bruker man vel alltid å få. Har jeg noen rettigheter om varene ikke dukker opp? 

Anonymkode: f84f1...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken nettside er det?

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket søppelpost?

Anonymkode: 8f4a4...6d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare noe hjelpsomt uten å vite hvilken nettside det dreier seg om.. Da vil det være enkelt å undersøke om det er en legit side eller ikke.

Anonymkode: d4d0f...45e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sjekket søppelpost?

Anonymkode: 8f4a4...6d0

Tusen hjertelig, der låg den :) kommer ikke på å sjekke søppelpost. ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å svare noe hjelpsomt uten å vite hvilken nettside det dreier seg om.. Da vil det være enkelt å undersøke om det er en legit side eller ikke.

Anonymkode: d4d0f...45e

Den låg under søppelpost, heldigvis :) En interiørbutikk i Oslo

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (10 minutter siden):

Hvilken nettside er det?

Det ordnet seg, låg under søppelpost. ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ha tastet inn feil e-post?

Anonymkode: beafd...5cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ordnet seg, låg under søppelpost. ts

Så bra! 

AnonymBruker
Skrevet

Så bra det ordnet seg. Men sånn i fremtiden, så er det alltid lurt å betale med kredittkort hvis det er nettsider du ikke har bestilt fra før og du ikke er 110% sikker er reelle. Eller bruke Klarna dersom det er et alternativ

Anonymkode: 1bf4c...b84

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra det ordnet seg. Men sånn i fremtiden, så er det alltid lurt å betale med kredittkort hvis det er nettsider du ikke har bestilt fra før og du ikke er 110% sikker er reelle. Eller bruke Klarna dersom det er et alternativ

Anonymkode: 1bf4c...b84

Og sjekke trustpilot. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bestilte noe litt dyrt i går...nettsiden jeg bestilte fra sluttet på .no Betalte med Vipps. Men har altså ikke fått ordrebekreftelse på mail. Det bruker man vel alltid å få. Har jeg noen rettigheter om varene ikke dukker opp? 

sjekk søppelposten. på pc er best, nytter ikke på tlf er min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Et tips for senere kan være å bruke et virtuelt engangskort fra Revolut. Det kan ikke misbrukes videre. Eller et av flere virtuelt kort som du dedikerer til ulike formål, og som du kan ha beløpsgrenser på. Hvis du er uheldig og faller for svindel, sperrer du enkelt det kortet.

Du trenger altså ikke kredittkort lenger, for å oppnå mye av den samme tryggheten.

Anonymkode: 86d48...73a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg ser at det har løst seg, men at en side slutter på no betyr ikke automatisk at den er trygg.

Anonymkode: 55f59...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...