Gå til innhold

sterke menssmerter, rosa på papir annenhvert toalettbesøk og positiv test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

er 3 dager over ikm i dag. fikk rosa papir/slim på mandag. ikke noe tir/ons. Men igår ble det igjen rosa ca annenhvert do besøk, noe mindre nå men mye murringer. Test fra idag og test fra igår/idag. øverste er fra igår. Hva tror dere? 3/4 dager ikm. Rosa papir ikke i trusa men store smerter. Er testen for svak til etter ikm?

IMG_7371.jpeg

IMG_7372.jpeg

Anonymkode: ab999...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosa trenger ikke nødvendigvis være noe negativt i seg selv, det blir skjørt der. Men stusser på at du sier du har store smerter, det tenker ikke jeg er et godt tegn - men det trenger ikke å bety noe. Når det gjelder testen så er det veldig individuelt hvor sterk man får rundt IKM-tider, ville ikke lagt så mye i det. Men streken er jo veldig tydelig  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig strek, gratulerer!

Ikke driv og test deg hver dag for å sjekke om streken blir sterkere. Tydeligvis mange som driver med det her inne, men det er ikke meninga at man skal bruke testene til det. Det er meninga man skal ta én test, ferdig.

Både rosa på papiret og "menssmerter" er normalt. Jeg hadde veldig mye "menssmerter" i mitt tredje svangerskap helt fram til uke 14. Dette var vondt, men ikke sånn uutholdelig vondt - for det kan være et dårlig tegn.

Rosa på papiret kan bety at blodet kommer fra skjeden (rifter eller lignende fordi man generelt blør lettere når man er gravid), og ikke fra livmoren. Det er friskt blod som er et dårlig tegn, selv om det ofte går bra det også.

Du må rett og slett bare slappe av og se hva som skjer, selv om det er vanskelig. Men det finnes ingen måte i verden du kan få vite om hvorvidt dette går bra eller ikke på. Statistisk sett går det sannsynligvis bra!

Anonymkode: 7e4d5...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...