Gå til innhold

Når gå fra jeg er glad i deg å jeg elsker deg, tror aldri han vil si det🥺

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan jeg snakke med han om det🫣

Anonymkode: 3b587...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor lenge har dere vært sammen?

Og uansett så må du kjenne på hva DU føler. Om du elsker han så spiller det egentlig ingen rolle om han sier det tilbake. 

Det som betyr mest er om han får deg til å føle deg elsket, verdsatt, sett, hørt og viktig.

Jeg kjente på at kjæresten elsket meg, men han fortalte tidlig at å si jeg elsker deg kunne ta flere år for for han var det veldig stort. Brukte han de ordene så var det en forever ting.

Men jeg følte for å si det etter 7 mnd. Det vi hadde var så ekstremt sterkt.

Han sa det også like etterpå. Fordi han også kjente at det var meg og oss.

Nå skal vi kjøpe hus sammen ♥️ 

Anonymkode: 03e95...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi sier «glad i deg» å har gjort det en måned kanskje men jeg kjenner på enda dypere «elsker deg» følelse men er redd for å pushe å si det for tidlig. Så glad i deg får duge litt til 🥰

Anonymkode: 63ac4...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For noen vil det aldri være naturlig å si. Det avhenger av kultur, oppvekst, dialekt etc. At det forventes, ligner litt på emosjonell utpressing, synes jeg.  Jeg sier det av og til, bare fordi jeg får dårlig samvittighet når kjæresten har sagt det.  Eksen var jeg sammen med i 25 år, og ingen av oss sa det noen gang. Vi kom fra samme sted og bakgrunn.

Anonymkode: 79319...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

For noen vil det aldri være naturlig å si. Det avhenger av kultur, oppvekst, dialekt etc. At det forventes, ligner litt på emosjonell utpressing, synes jeg.  Jeg sier det av og til, bare fordi jeg får dårlig samvittighet når kjæresten har sagt det.  Eksen var jeg sammen med i 25 år, og ingen av oss sa det noen gang. Vi kom fra samme sted og bakgrunn.

Anonymkode: 79319...2b5

Men elsker du kjæresten din?

Anonymkode: 03e95...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...