AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Jeg å kjæresten satt sammen å så tv, han fikk en melding på tlf, gikk inn på meny på Facebook, på nr 3 på siste aktiv lå Facebook dating🥺betyr det at han leter Anonymkode: 2d327...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg å kjæresten satt sammen å så tv, han fikk en melding på tlf, gikk inn på meny på Facebook, på nr 3 på siste aktiv lå Facebook dating🥺betyr det at han leter Anonymkode: 2d327...690 Med jevne mellomrom blokker han meg og fjerner meg fra sosiale medier, når han inviterer meg tilbake er alt borte, er det slik at om du blir blokkert på messenger så blir all aktivitet borte Anonymkode: 2d327...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Hvorfor gidder du? Hadde heller vært singel enn et forhold hvor du ikke er trygg og som er så til og fra. Anonymkode: b32ef...1b7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Jeg synes at han virker tvilsom, hadde ikke likt den følelsen du har nå. La han styre på med det han gjør, og så finner du deg heller en mann som behandler deg fint og gjør deg trygg. Anonymkode: 46798...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med jevne mellomrom blokker han meg og fjerner meg fra sosiale medier, når han inviterer meg tilbake er alt borte, er det slik at om du blir blokkert på messenger så blir all aktivitet borte Anonymkode: 2d327...690 Hæ? Og dere er kjærester? Er du helt sikker? Anonymkode: 5ce88...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå