AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Jeg bruker punkt vipper av og til når jeg skal pynte meg litt ekstra. Hadde på meg i dag når jeg var ute å spiste med en venninne. Da jeg kom hjem i kveld satte jeg meg ned i sofaen sammen med kjæresten, ga hverandret kyss og en klem. Så utbryter han har du på deg vipper? Jeg svarer ja, da sier han at han ikke liker det. Jeg ble såret av dette, for jeg føler meg fin med noen punktvipper iom jeg knapt har naturlige vipper selv. Er jeg hårsår her, eller er det greit av en kjæreste å si slikt? Anonymkode: 5b98d...52e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar Drit i hva han mener. Gå i/med det du føler deg vel med. Anonymkode: d4c10...3e1 6
Taffel Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar Herregud, snu det! Han synes du er fin naturlig, hva er vel bedre enn det? Du har en ærlig kjæreste, du skal ikke bli såret men stolt og glad:) 21 1 10
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg bruker punkt vipper av og til når jeg skal pynte meg litt ekstra. Hadde på meg i dag når jeg var ute å spiste med en venninne. Da jeg kom hjem i kveld satte jeg meg ned i sofaen sammen med kjæresten, ga hverandret kyss og en klem. Så utbryter han har du på deg vipper? Jeg svarer ja, da sier han at han ikke liker det. Jeg ble såret av dette, for jeg føler meg fin med noen punktvipper iom jeg knapt har naturlige vipper selv. Er jeg hårsår her, eller er det greit av en kjæreste å si slikt? Anonymkode: 5b98d...52e Det er jo egentlig et kompliment da, at han syntes du er penest uten og slik du egentlig ser ut. Du må jo for all del bruke de, om du føler deg vel. Min mann liker meg best med langt hår, jeg får ikke det til å se bra ut eller føle meg som noe annet enn noe tragisk. Så da har jeg det kort nok til å gi det litt form. For det er det jeg trives med. Blir ikke sur , selv om han liker langt hår best Anonymkode: ef915...bfd 3
Aeris Skrevet 23. januar #5 Skrevet 23. januar (endret) Enig med det Taffel sier Endret 23. januar av Aeris 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Skrevet 23. januar Jeg sa til han at jeg ble litt såret av det. Da ble han irritert å sa, ok fra nå av skal jeg slutte å si min mening når du spør meg om klær du prøver om hvilken kjole er finest, skjørt topp bukse er finest. Jeg svarte det er jo to helt forskjellige ting, en ting er jo når jeg spør deg om hva du synes om klærene mine, men nå sier du rett ut uten at jeg spør om din mening om hva du synes om vippene mine. Da svarer han sint at jeg er barnslig og teit som reagerte på det. Anonymkode: 5b98d...52e 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Skrevet 24. januar Men hadde du likt om han sparte skjegg? Anonymkode: 2a599...80f
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg sa til han at jeg ble litt såret av det. Da ble han irritert å sa, ok fra nå av skal jeg slutte å si min mening når du spør meg om klær du prøver om hvilken kjole er finest, skjørt topp bukse er finest. Jeg svarte det er jo to helt forskjellige ting, en ting er jo når jeg spør deg om hva du synes om klærene mine, men nå sier du rett ut uten at jeg spør om din mening om hva du synes om vippene mine. Da svarer han sint at jeg er barnslig og teit som reagerte på det. Anonymkode: 5b98d...52e Han var ærlig. Du kan da ikke tvinge ham til å si at han synes det er fint når han synes du er penest naturlig. Her synes jeg ikke du skal være verken såret eller sur. Jeg hadde i hvert fall ønsket at min kjæreste skulle vært ærlig, i stedet for å late som fordi han ikke vil at jeg skal bli sur. Tar jeg på to ulike kjoler for eksempel, så er det topp om han sier at "den der, den er mye finere enn den andre". Anonymkode: 6d5f2...86c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #9 Skrevet 24. januar Vel.. Han sa ikke du så stygg ut, men at han ikke likte det. Du lager drama for ingenting. Anonymkode: 3c23c...329 11 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Skrevet 24. januar Kunstige vipper er jo heslig. Anonymkode: b458f...4b0 18 1 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar #11 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg sa til han at jeg ble litt såret av det. Da ble han irritert å sa, ok fra nå av skal jeg slutte å si min mening når du spør meg om klær du prøver om hvilken kjole er finest, skjørt topp bukse er finest. Jeg svarte det er jo to helt forskjellige ting, en ting er jo når jeg spør deg om hva du synes om klærene mine, men nå sier du rett ut uten at jeg spør om din mening om hva du synes om vippene mine. Da svarer han sint at jeg er barnslig og teit som reagerte på det. Anonymkode: 5b98d...52e herregud for et rødt flagg. æsj. hadde aldri vært sammen med en så barnslig fyr, voks opp. Anonymkode: 7cf6e...3b3 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #12 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han var ærlig. Du kan da ikke tvinge ham til å si at han synes det er fint når han synes du er penest naturlig. Her synes jeg ikke du skal være verken såret eller sur. Jeg hadde i hvert fall ønsket at min kjæreste skulle vært ærlig, i stedet for å late som fordi han ikke vil at jeg skal bli sur. Tar jeg på to ulike kjoler for eksempel, så er det topp om han sier at "den der, den er mye finere enn den andre". Anonymkode: 6d5f2...86c Men hun spurte ikke. Han bare buste ut med det. Det er en vesensforskjell. Når man spør er man åpen for tilbakemelding. Anonymkode: 45cbf...8b8 10 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar #13 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hun spurte ikke. Han bare buste ut med det. Det er en vesensforskjell. Når man spør er man åpen for tilbakemelding. Anonymkode: 45cbf...8b8 Ja, jeg ser nå at hun ikke spurte hva han syntes. Likevel synes jeg at hun overreagerer når hun blir sur. Jeg tenker at de to kanskje ikke er helt på godfot fra før, og at hun derfor er ekstra sårbar. Hvis alt er bra ellers, så tror jeg ikke den kommentaren ville ha såret like mye. Bare mine tanker om det. Anonymkode: 6d5f2...86c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #14 Skrevet 24. januar Kommer litt an på grunnen til at han ikke liker det da, er det fordi han føler at du liksom pynter deg for andre menn når du går ut med venninna di, eller er det vippene i seg selv som er problemet? Anonymkode: 7d1b4...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Skrevet 24. januar Altså, han har lov til å si hva han mener, og det å være ærlig om hva han synes er jo bare bra, men det er jo så klart en finere måte å si det på. ''Jeg synes du er nydelig uten vipper'' eller ''Du er vakker som du er'' er bedre alternativer. Synes folk i tråden her har litt lite forståelse.. Jeg skjønner godt at du føler deg såra når den du elsker ikke synes du er fin med noe som du selv synes du er fin med. Det at han svarer med dette: AnonymBruker skrev (37 minutter siden): ok fra nå av skal jeg slutte å si min mening når du spør reagerer jeg litt på..? Hvor gammel er han egentlig? Han sier dette men kaller deg barnslig og teit etterpå? Mannebaby. Anonymkode: 7cf6e...3b3 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #16 Skrevet 24. januar Jeg synes det er for mange her som har hentet høygaflene sine og skal ta ts. Ts har pyntet seg. Da er det ikke spesielt koselig av kjæresten å buse ut at det ikke er pent. Jeg er helt enig i andre at han kan synes det ikke er pent, men kunne ordlagt seg på en annen måte. Si at han liker henne naturlig best enn å kritisere måten hun pynter seg på. Videre synes jeg reaksjonen til mannen er betenkelig når han sier han skal slutte å si sin mening når ts spør. Hun spurte jo ikke om hva han syntes om vippene. Så her står ikke reaksjonen hans i stil til hva ts har sagt. Ts, har mannen din problemer med at du er ute med venninner? Anonymkode: 977f6...33b 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #17 Skrevet 24. januar Da ser det vel bare kunstig og stygt ut sikkert. Skal litt til før menn tenker over noe. Anonymkode: e0f7a...19e 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #18 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da ser det vel bare kunstig og stygt ut sikkert. Skal litt til før menn tenker over noe. Anonymkode: e0f7a...19e Akkurat kunstige vipper noe menn flest legger merke til, og snakker om. Og vi synes ikke det ser pent ut, dessverre. Anonymkode: 4ea91...574 8 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #19 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bruker punkt vipper av og til når jeg skal pynte meg litt ekstra. Hadde på meg i dag når jeg var ute å spiste med en venninne. Da jeg kom hjem i kveld satte jeg meg ned i sofaen sammen med kjæresten, ga hverandret kyss og en klem. Så utbryter han har du på deg vipper? Jeg svarer ja, da sier han at han ikke liker det. Jeg ble såret av dette, for jeg føler meg fin med noen punktvipper iom jeg knapt har naturlige vipper selv. Er jeg hårsår her, eller er det greit av en kjæreste å si slikt? Anonymkode: 5b98d...52e Der tenker jeg du er hårsår, sorry. Han synes du er finest naturlig. Verre om han sa at han synes du var finere med løsvipper enn uten Anonymkode: dabc4...a58 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sa til han at jeg ble litt såret av det. Da ble han irritert å sa, ok fra nå av skal jeg slutte å si min mening når du spør meg om klær du prøver om hvilken kjole er finest, skjørt topp bukse er finest. Jeg svarte det er jo to helt forskjellige ting, en ting er jo når jeg spør deg om hva du synes om klærene mine, men nå sier du rett ut uten at jeg spør om din mening om hva du synes om vippene mine. Da svarer han sint at jeg er barnslig og teit som reagerte på det. Anonymkode: 5b98d...52e Enten er han umoden eller kontrollerende. Unnskyldningen hos min eks var at jeg var vakker naturlig. Men fakta viste seg å være at han ville jeg skulle gå mest mulig under radaren, noe tiden viste.. Gå med hva du vil, snu det og fortell ham at du ikke liker noe han føler seg fin i. Om han reagerer negativt, kan du minne ham på dette.. Anonymkode: 49aa2...e3a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå