AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Hvordan blir man sponset? Det er jo unge jenter/gutter som er sponset. Vet noen hvordan ? Anonymkode: 7f0a3...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Man kontakter dem. Eller de kontakter den de ønsker å sponse. Anonymkode: 20b43...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar I de fleste tilfeller er de nok medlem i en klubb som har avtale med leverandørene, når de blir litt eldre og blir lagt merke til i større sammenhenger kan de kanskje klare å få en personlig avtale men det krever veldig mye jobb, i mange tilfelle går det gjennom bekjentskaper, hvis ikke så vil sponsorer ofte ha igjen mer i reklameverdi enn det de betaler. Anonymkode: 0e311...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar De velger gjerne ut spesielle talenter, men også det de ser en profileringsverdi ellers. Det hjelper nok på om man har bilder av at man ofte poserer på IG foreksempel, i en kul Adidas-jakke. At man liker merket. Og bruker kule sneakers. Om man kler seg som en gammel tante når man ikke bedriver sport synes neppe disse merkene at er spesielt attraktivt. En venn av meg ble sponset da vi var i tenårene, han var god i sporten, men kledde seg også i kule sko, sokker, shortser, treningsdresser, gensere osv. på fritiden. Han fikk så mye klær at jeg fikk en hel del også. Og så bør du ikke bruke merker fra de argeste konkurrentene. Adidas er det kuleste av disse to merkene, med god margin, spør du meg. Så ikke bruk Puma. Det var broren til grunnleggeren av Adidas, de to ble uvenner, og ikke bare selskapene, men hele byen der Puma og Adidas ligger, er nærmest splittet. Nike er Adidas argeste konkurrent. Kompisen min fikk for eksempel tyn en gang fordi han ble avbildet, hvor et annet merke på sokkene under syntes igjennom de han hadde på, som han ble sponset av, (han brukte alltid to par, ja, gjør det enda, men er ikke sponset lengre, og syntes andre fabrikanter lagde bedre sokker, og brukte derfor alltid andre merker under. Samme med en treningsjakke han egentlig ofte brukte under drakta, hvor man så en annen logo gjennom stoffet. Mange småting. Du kan plutselig ikke kle deg helt som du vil. Anonymkode: 70b31...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå