AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Er det noen som kjenner til en slik oppskrift? Jeg har en slik genser som min mor strikket til meg, den er supervarm og diger, og veldig lett. Den er så god å gå med at jeg vil ha en til. Hun selv husker ikke hvor hun fant oppskriften. Det er lenge siden hun strikket den, minst ti år, så det er lenge siden den var "in". Anonymkode: ef14b...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar (endret) Fireworks Symphony / DROPS 67-13 - Gratis strikkeoppskrifter fra DROPS Design DROPS 63-2 - Gratis strikkeoppskrifter fra DROPS Design Endret 23. januar av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Perine skrev (12 timer siden): Fireworks Symphony / DROPS 67-13 - Gratis strikkeoppskrifter fra DROPS Design DROPS 63-2 - Gratis strikkeoppskrifter fra DROPS Design De var fine, men jeg glemte å si at det er faktisk en jakke med glidelås, ikke en genser. TS Anonymkode: ef14b...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå