AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden hei, jeg var nok den litt mindre populære, mer usynlige karen under oppveksten. Hadde så og si ingen nære venner og ble sjeldent inkludert, både i samtaler og hvis det skjedde noe. Hadde aldri en kompisgjeng som jeg hang fast med og som brydde seg. Var også ukysset til jeg var 26 år og hadde generelt lite suksess med motsatte kjønn, som sier seg selv. Merker dette påvirker meg ekstremt negativt den dag i dag, til tross for at jeg har blitt 42 år. Klarer ikke å gi slipp på fortiden og drømmer ofte at ting var annerledes. Sliter også en del med nostalgi. Så kanskje noen her inne har noe gode tips på hvordan man kan gi slipp på fortiden og gå videre og akseptere slik ting har vært og blitt!? Anonymkode: 5e942...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje starte med noe du kan gjøre alene og som gir deg glede? Det som har vært er historie. Ingenting du kan endre. Hva vil du gjøre for deg selv framover? Personlig så begynte jeg å reise. Første gang til et sted jeg hadde vært før. Snakket knapt med noen den uka. Erfaring gjør at jeg i dag får kontakt med folk når jeg reiser. Jeg må bare by på meg selv. Vanskelig som introvert, men allikevel overkommelig. Anonymkode: d01eb...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Vel, nå som du har bikket 40 så er det veldig vanlig å gruble over slike ting. Og det er en del av det å bli middelaldrende. Når det kommer til det å gi slipp på fortiden, så handler det om å ta et aktivt valg om å akseptere hva som har vært. Og det er en prosess. Det er det samme valget man tar når man er ulykkelig forelsket. Man må tilslutt gå videre og innse at man ikke får det man ville ha. Den gode nyheten er at i motsetning til fortiden så kan mye kan forandre seg i fremtiden, men da må du ta et aktivt valg om å forandre hverdagen. Det kan være hobbyer, frivillig arbeid, sport osv. Endret 2 timer siden av 000VF000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker at hvis du kjenner at du lykkes med noe i nåtiden så blir fortiden mindre viktig. Hva med å begynne med en hobby eller aktivitet som du har hatt lyst til å drive med? Gjerne noe fysisk aktivt. Dette ville gitt deg gratis gode følelser. Som en bonus kan det kanskje også gjøre livet mer sosialt. Å rydde i tanker og følelser med en profesjonell kan nok også være lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå