Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestiller mat for min gamle mor, men leveringstiden er om 4-5 dager.

Er det begynnelsen på slutten for dette selskapet eller gjelder det bare mors leveringsregion?

Andre som opplever lang leveringstid?

Bor du i Oslo, ikke svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det er dårlig vær og føreforhold, så er det mange flere som bestiller hjemlevering og ventetiden blir lenger.

Anonymkode: 781c0...db3

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror de sliter litt nå med dette været. Spes her på sørlandet. Er for mye snø og glatt, pluss fattige kommuner som ikke strør, eller måker ordentlig. 

Her vet jeg at mange sin leveranser ble forsinket for Oda bilen sto på tverke i ett kryss i nabolaget 😅

Anonymkode: b9343...ba5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Står at de har stor pågang for tiden. Derav mer ventetid. 

Elsker konseptet oda! 

Anonymkode: c2b5f...a5a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Står at de har stor pågang for tiden. Derav mer ventetid. 

Anonymkode: c2b5f...a5a

Skulle akkurat til å si det samme. De har stor pågang. Bare her i dag så var de over en time forsinket, og dette var i Oslo. 

Anonymkode: b0463...91a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ok, hvis det skyldes stor pågang er det bra for butikken deres. Jeg får bytte til Meny inntil kapasiteten forhåpentligvis blir bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg i Drammen så kan jeg bestille nå i kveld og få levert når jeg ønsker på lørdag eller søndag. Det står at de har kapasitetsproblemer, men jeg bor muligens bra til. 

Kjøpte fra Oda for en ukes tid siden og da fikk jeg levering dagen etter jeg bestilte (da bestilte jeg tidligere på dagen).

Anonymkode: c7dae...430

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Drammen, og fikk levering på onsdag, da la jeg inn bestilling tirsdag morgen.  

Anonymkode: d1337...b99

Skrevet

Jeg bor i Oslo. La inn bestilling i går, onsdag, og fikk varene levert i ettermiddag.

AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (8 timer siden):

Bestiller mat for min gamle mor, men leveringstiden er om 4-5 dager.

Er det begynnelsen på slutten for dette selskapet eller gjelder det bare mors leveringsregion?

Andre som opplever lang leveringstid?

Bor du i Oslo, ikke svar.

Miomino skrev (5 timer siden):

Jeg bor i Oslo. La inn bestilling i går, onsdag, og fikk varene levert i ettermiddag.

Anonymkode: 129db...8e9

Skrevet

Vi har sluttet å bruke Oda her i provinsen. Det funker bare ikke med tre dagers levering. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...