AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har fått høyere hårfeste siden jeg fikk barn. Håret er stivere og brekker lettere. Det er også tynnere over panna. Noen som har opplevd at håret forandrer seg permanent etter barn? Anonymkode: deb18...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fått høyere hårfeste siden jeg fikk barn. Håret er stivere og brekker lettere. Det er også tynnere over panna. Noen som har opplevd at håret forandrer seg permanent etter barn? Anonymkode: deb18...32b Jepp, jeg fikk krøller 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det har blitt grått. Anonymkode: f9249...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg gikk fra lys blondt til mørk blondt Anonymkode: fa378...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har fått høyere hårfeste siden jeg fikk barn. Håret er stivere og brekker lettere. Det er også tynnere over panna. Noen som har opplevd at håret forandrer seg permanent etter barn? Anonymkode: deb18...32b Vet ikke om jeg har fått høyere hårfeste, det var høyt nok fra før... Ellers kjenner jeg meg igjen i alt du skriver. Har mange korte hårstrå som svever rundt resten, og gjør at jeg ser ustelt ut. Anonymkode: 24afc...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå