AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Vera, jeg synes alle de andre navna er oppbrukt. Men jobber i barnehage da, så er antakelig ikke slik for andre. Hvorfor ikke velge noe mer orginalt? Anonymkode: 6d210...c0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Synne, Saga og Thea. De tre andre liker jeg ikke så godt. Anonymkode: 681a4...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vera, jeg synes alle de andre navna er oppbrukt. Men jobber i barnehage da, så er antakelig ikke slik for andre. Hvorfor ikke velge noe mer orginalt? Anonymkode: 6d210...c0c Noen forslag? Anonymkode: e16dd...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ville ikke valgt noen av disse, men hvis jeg måtte rangere: Mathea Saga Thea Lykke Synne Vera Anonymkode: 2e8c3...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Se på navnestatistikk for 90-100 år siden😊 Anonymkode: 0cd31...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Ville ikke valgt noen av disse, men hvis jeg måtte rangere: Synne Thea Mathea Saga Lykke Vera Anonymkode: 7f4fe...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Lykke har jeg aldri forstått som navn, merkelig å kalle opp ungen sin etter en følelse. Saga er fint på svensk, ikke på norsk. Thea og Synne er fullstendig oppbrukt etter min mening, kjedelig. Vera synes jeg er gammel dame-navn. Mathea er litt interessant, men også litt rart og veldig likt Thea. Anonymkode: dfce9...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Saga ville jeg valgt av de Anonymkode: 5af0b...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Saga var fint 🥰 Anonymkode: 4437c...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #11 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lykke Saga Synne Thea Vera Mathea Ranger gjerne fra finest til det styggeste Anonymkode: e16dd...9a3 Sanna Thyra Saga Vera Mathea Endret litt på noen av navnene jeg😅Lykke liker jeg ikke. Anonymkode: 84c26...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå