Vampyrina Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Hvilket merke av typen silk mohair liker du best? Og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar Jeg liker est silk nohair fra Isager og Knitting for Olive fordi de er veldig myke og inneholder kun naturmaterialer. Anonymkode: dd466...29b
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Skrevet 23. januar All mohair klør noe voldsomt for meg, dessverre. Det blir også altfor varmt. Så jeg bruker Alpakka Silk, som Rauma fører, synes det blir penere også egentlig. Det lager litt mindre halo, så jeg synes det er mer flatterende i plagg, og er mye mykere mot huden. Anonymkode: 4604c...fc9
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Skrevet 24. januar Filcolana Tilia, klør ikke i det hele tatt. Anonymkode: 23409...d81
Vampyrina Skrevet 24. januar Forfatter #6 Skrevet 24. januar Takk for svar! Tar gjerne imot flere tips.
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Skrevet 29. januar Liker godt tynn kidsilk erle. Anonymkode: 61931...07f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar Har bare prøvd Drops, Sandnes og Knitting for Olive. Merker ikke stor forskjell annet enn at Drops er bittelitt mer fluffy. Anonymkode: 50ca5...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå