AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Jeg trenger sårt hjelp her. Jeg har siden ks i 2010 hatt store problemer med magen. Får kun gått på toalettet om jeg bruker avføringsmiddel. Dette må åpenbart la seg ha tid til og jeg kan gå opp mot 3-4 uker før jeg går på toalettet. Legen min har sendt meg til koloskopi og endoskopi uten funn. Tatt blodprøver for å se om jeg er allergisk mot noe, men ingen funn. Virker som om han bare har gitt opp. Jeg spurte om han kunne henvise meg til en ernæringsfysiolog, men det kunne han ikke for jeg var ikke overvektig. Dessverre nå har jeg fått nedfall/fremfall av blære og må ha en operasjon for å feste den. Legen på sykehuset sa at så lenge jeg har dette med tarmen vil aldri en operasjon bli bra pga et konstant trykk. blir helt rådvill. Har prøvd på egen hånd og kutte ut melk en lang periode og neste periode hvetemel. Til ingen nytte. kjenner dette nå går hardt utover psyken. Har også vært i mye fysisk aktivitet så det har ikke noe med det å gjøre heller. håper virkelig noen som har vært borti like symptomer her kan komme med noen råd. Noen prøver jeg burde ta eller mat jeg burde spise? på forhånd tusen takk Anonymkode: 1202d...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Prøv å kutte ut alt av fiber noen dager. Anonymkode: 0847f...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er diagnosert med alvorlig forstoppelse. Det som fungerer for meg, er å eliminere alt av korn, bønner, linser, quinoa, kikerter, og fokusere på rene animalske produkter. Jeg spiser (for det meste) ikke prosessert mat. Drikke GODT med vann hver dag, og ta tilskudd av magnesium og kalium. Sistnevnte mer periodevis. Magnesium citrat, kjøper på helsekosten, de er lettere å dosere fordi de har lavere doser. Anonymkode: c9b5b...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hei, jeg har vært plaget i flere år jeg også. Etter å ha prøvd alt som er ift mat endringer og dietter, så er det eneste som virker for meg å bruke lactulose hver dag, drikke vann jevnlig, og spise litt svisker hver dag. Jeg må fremdeles bruke avføringstabletter innimellom, men ikke så ofte som tidligere. Lactulose sammen med vann er nok det som hjelper best, og er også det som leger og spesialister anbefaler ved langtidsbruk. Selvfølgelig har kostholdet noe å si, men der må du nok prøve deg frem hva som passer best for deg. Kutte ut alt av grønnsaker og frukt er av mange årsaker et helsemessig risikoprosjekt. Jeg undrer meg over den "trenden" som noen promoterer for tiden siden det er godt dokumentert at vi mennesker trenger dette. Ønsker deg lykke til og føler med deg. Anonymkode: 6517d...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Overmoden pære sett fart på systemet Anonymkode: b9c7c...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå