Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk fra en passe fysisk jobb til kontorjobb og jeg kjenner at dette spiser meg opp sakte men sikkert. 5-6 av 8 timer tilbringes foran pcen og jeg føler meg som en robot (jobber som saksbehandler). Trodde at kontorjobb skulle være tingen, men jaggu tok jeg feil. Ikke orker jeg sitte slik i 40 år og jeg stiller meg som et stort spørsmålstegn til hvordan andre klarer dette år etter år… 

forslag til andre jobber? jeg er masterutdannet innen samfunnsfag

Anonymkode: 2ba8d...275

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg så igjen! Har snart jobbet ett år på kontor og føler meg bare deprimert og nedstemt. Sære kollegaer og dårlig ledelse. Trodde jeg hadde fått drømmejobben, men viste seg å være helt motsatt. Er også på leit etter en mer aktiv jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg så igjen! Jobbet tidligere i helsevesenet - var lei - fikk en saksbehandlerjobb. Jeg har aldri vært så nedstemt, deppa, sliten og utbrent som nå. Jeg har også master i samfunnsfag. Jeg søker på alt av rådgivningsjobber i vgs etc men det er veldig mange om beinet. Jeg visner også, sakte men sikkert. Som hen over - sære kolleger og elendig ledelse. Liker ikke «personalpolitikken» (eller r.. slikkingen om man kan kalle det det). Ikke forstår jeg kollegene mine som syns dette er topp.. Det er det verste jeg noengang har jobbet med.

Foreslår rådgivningstjenester innen barn/ungdom/vgs.. selv om konkurransen er.. mildt sagt høy. 

Anonymkode: d8063...4da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Nyggem skrev (45 minutter siden):

Kjenner meg så igjen! Har snart jobbet ett år på kontor og føler meg bare deprimert og nedstemt. Sære kollegaer og dårlig ledelse. Trodde jeg hadde fått drømmejobben, men viste seg å være helt motsatt. Er også på leit etter en mer aktiv jobb.