Grüner Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gjelder det kun kyllingfilet eller all kylling? Her brukes kun lårfilet, da 3 av 4 blir dårlig av kyllingfilet. Anonymkode: 64eea...a0f Det er jo bare bullshit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gjelder det kun kyllingfilet eller all kylling? Her brukes kun lårfilet, da 3 av 4 blir dårlig av kyllingfilet. Anonymkode: 64eea...a0f Godt spørsmål. jeg tror ikke jeg sa noe om dette i mine innlegg. Det er faktisk kun når det er kyllingfilet. Reagerer litt på stekt og skivet men det går bedre. Kyllingklubber og slik snack kylling går som oftest greit men kyllingfilet som er det vi bruker mest på reagerer jeg på. Har tenkt på at det kanskje er mengden for jeg spiser når vi har kyllingfilet at jeg får mer i meg og derfor reagerer. Jeg må kanskje prøve meg på lårfilet men hvorfor tror du at 3 av fire hos dere blir dårlig av filet? Godt å høre fra noen i lignende kyllingdilemma. Anonymkode: 0cae9...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar Grüner skrev (22 minutter siden): Det er jo bare bullshit! Hvordan vet du at 3 av 4 i vedkommendes familie ikke blir dårlig, slik det blir sagt? Siden du mener det er bullshit, liksom? Anonymkode: aca49...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvordan vet du at 3 av 4 i vedkommendes familie ikke blir dårlig, slik det blir sagt? Siden du mener det er bullshit, liksom? Anonymkode: aca49...186 Tror hun misforsto hva hun sa, hun har sikkert tolket det som at en undersøkelse viser at 3 av 4 ikke tåler filet. Litt typisk at man leser for raskt her inne og dømmer før setningen er ferdig. Anonymkode: 0cae9...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar Jeg har et barn i familien som er allergisk mot kyllingkjøtt og kan reagere slik om han får det i seg. Han har også mange andre allergier. Anonymkode: fc458...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar Dere bruker ikke et spesielt krydder hver gang dere har kylling? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #27 Del Skrevet 23. januar https://allergitest.no/produkt/kjott/ Anonymkode: 9bd68...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #28 Del Skrevet 28. januar Kan være fettet i skinnet. Jeg får løs mage hvis jeg får i meg for mye fett. Anonymkode: fd1e6...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå