AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Før jul i 2023 vant jeg to billetter til Tusenfryd, da min nevø solgte lodd til inntekt for fotballklubben. Jeg tenkte da å ta med min nevø til Tusenfryd og jeg ba fotballklubben gi billettene til han, siden jeg hadde brukket foten og ikke var mobil slik at jeg kunne hente billettene, men det klarte de aldri å gjøre, for billettene forsvant og de finner de ikke. Jeg har snakket med to som hadde med lotteriet å gjøre, og de skylder på hverandre og på min nevø, som de mener har fått billettene, men han sier han aldri har mottatt billettene til Tusenfryd. Jeg spurte ogsá om de kunne sende de til meg, så skulle jeg betale for porto og konvolutt og det ønsket de å gjøre hvis de fant billettene, men så har jeg ikke hørt noe mer. Jeg lurer på om jeg har rett til å spørre fotballklubben om å kjøpe to billetter til Tusenfryd som jeg kan få, siden de ikke kunne finne billettene jeg vant for et drøyt år siden? Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg ba fotballklubben gi billettene til han, siden jeg hadde brukket foten som de mener har fått billettene Anonymkode: abee7...8d4 Det hadde jeg satt på uhellskontoen og ikke tenkt noe mer på det. Du fikk i det minste bidratt med litt inntekter til klubben til nevøen din. Anonymkode: ec274...df6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde bare latt det ligge når det er så lenge siden.... Jeg synes det er smålig å be de ta av klubbkassa for å kjøpe nye billetter da. Anonymkode: d1ad2...05a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden La det ligge, du er et år for seint ute og kan godt være nevøen din er den som surrer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Utrolig dårlig gjort! De bør absolutt ha kontroll på premiene sine! Men what to do? Vet ikke. Vet kun at jeg aldri hadde kjøpt et eneste lodd av de igjen, og hadde lett advart andre mot å kjøpe lodd av de... Anonymkode: 70567...216 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet kun at jeg aldri hadde kjøpt et eneste lodd av de igjen, og hadde lett advart andre mot å kjøpe lodd av de... Anonymkode: 70567...216 Advar andre mot å la barn hente premier. Anonymkode: ec274...df6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Get over it. Anonymkode: 526e6...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Gidavmeg skrev (26 minutter siden): La det ligge, du er et år for seint ute og kan godt være nevøen din er den som surrer Jeg har jo spurt om de kan prøve å finne billettene i et år nå,så det er ikke slik at jeg plutselig har kommet på det nå. Nei min nevø har ikke surret, da sekretærene i fotballklubben sa først at de ikke husket hvor de hadde lagt billettene, og etterpå lurte på om de hadde gitt de til min nevø, for så etterpå komme på at de ikke har gjort det fordi de har aldri sett billettene. ts Anonymkode: abee7...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Advar andre mot å la barn hente premier. Anonymkode: ec274...df6 Han er 14 år og pliktoppfyllende. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er 14 år og pliktoppfyllende. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Og kommer aldri til å innrømme at han har rotet dem bort når tante reagerer så voldsomt. Til og med ett år senere. Anonymkode: ec274...df6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Det er faktisk strengt ulovlig å ha lotteri og ikke gi ut premien. F.eks flere influencere har fått bot for å ha konkurranser og ikke dele ut lovet premie. Sjekk ut med lotteritilsynet. Anonymkode: ecbd4...a24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekk ut med lotteritilsynet. Anonymkode: ecbd4...a24 Det blir gøy for nevøen hvis det blir tilsynssak. Anonymkode: ec274...df6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og kommer aldri til å innrømme at han har rotet dem bort når tante reagerer så voldsomt. Til og med ett år senere. Anonymkode: ec274...df6 Klubben har jo selv sagt at de ikke vet eller husker hva som har skjedd med billettene og at de har lett etter de, og siste unnskyldningen var at de ikke kan huske å ha kjøpt inn billetter, men de var usikre. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Det er såklart surt. Og sånn som dessverre skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klubben har jo selv sagt at de ikke vet eller husker hva som har skjedd med billettene og at de har lett etter de, og siste unnskyldningen var at de ikke kan huske å ha kjøpt inn billetter, men de var usikre. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Snakk med foreldrene til nevøen din så ordner de sikkert med nye billetter så du og nevøen din kan dra til Tusenfryd. Anonymkode: ec274...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Slik du beskriver det, TS, blir dette ord mot ord. Vanskelig for deg å bevise at du har vunnet og ikke mottatt noen premie, og vanskelig for klubben å bevise at de har levert premien. Jeg tror, som de fleste foran meg i tråden, at dette må du la ligge og gå videre. Det er ikke verd det å starte en stor krangel med klubben og bli uvenner med folk på grunn av noen hundrelapper. Det kan i verste fall gjøre livet i klubben surt for din nevø også dersom han blir kjent som "han med den kranglete tanta". Kjøp et par nye billetter og ta med deg nevøen din på Tusenfryd og glem hele lotteriet en gang for alle. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Dette hadde jeg virkelig aldri laget noen sak av. Hvis du skal kreve premien, så går jo pengene fra ungene. Dårlig organisert, ja, men sånn kan skje. Anonymkode: d1427...1e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Klubben har jo selv sagt at de ikke vet eller husker hva som har skjedd med billettene og at de har lett etter de, og siste unnskyldningen var at de ikke kan huske å ha kjøpt inn billetter, men de var usikre. Ts Anonymkode: abee7...8d4 Hvis de skulle kjøpe dem inn, og ikke fikk de sponset, er det vel lett å finne ut i regnskapet/på kontoen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Snakk med foreldrene til nevøen din så ordner de sikkert med nye billetter så du og nevøen din kan dra til Tusenfryd. Anonymkode: ec274...df6 Hvorfor skal min søster og mannen kjøpe billetter til oss, når det er fotball klubben som ikke har orden i sysakene? Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden nordlending skrev (4 minutter siden): Hvis de skulle kjøpe dem inn, og ikke fikk de sponset, er det vel lett å finne ut i regnskapet/på kontoen? Det var et godt tips👌 Ts Anonymkode: abee7...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå