AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg lurer på om man kan forutse hvor mange år en skal leve? Jeg vil gjerne vite hvor gammel jeg skal bli! Anonymkode: a7432...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Såklart kan man ikke det. Til en viss grad kan man finne ut om man er disponert for arvelige sykdommer, og man vet jo hvor lenge f.eks oldeforeldre og besteforeldre har levd. Man kan også prøve å spise sunt, være i aktivitet og gjøre grep som gagner psykisk helse. Uansett lever noen lenge, uansett livsstil, mens andre gjør "alt riktig" og dør likevel unge. Og så kan man bli overkjørt av bussen eller kræsje på vei hjem... Man vet at man skal dø en dag, men alle andre dager lever man! Jeg hadde hvertfall ikke ønsket å vite når jeg skal dø, for da hadde jeg startet nedtelling og mistet gleden ved å leve tror jeg.. Og hva om det er i morgen? Neste uke? Ville du virkelig visst det? Anonymkode: b050c...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man vet at man skal dø en dag, men alle andre dager lever man! Bra sagt AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde hvertfall ikke ønsket å vite når jeg skal dø, det skulle jeg likevel gjerne visst... noen ganger. Bare for å kunne beregne sparing og slikt. Hvis jeg dør før pensjonsalderen hadde det vært greit å vite. Da ville jeg nemlig bare brukt penga istedenfor denne evindelige pensjonssparinga Anonymkode: fdbb2...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå