AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Og ble lovet å gå en liste , men da jeg kom på jobb hadde jeg en annen liste plutselig, er det greit å ikke holde det som blir lovet? Anonymkode: 617cd...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hæ? Liste? Anonymkode: b12ad...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og ble lovet å gå en liste , men da jeg kom på jobb hadde jeg en annen liste plutselig, er det greit å ikke holde det som blir lovet? Anonymkode: 617cd...773 Spurte du da? Kanskje den som fordeler lister ikke visste hvilken du ble lovet. Folk er så tafatte og skal lage problemer ut av alt… Anonymkode: dd02d...8da 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Spurt du om å få byttet liste? Nå vet jo ikke jeg hva du jobber med som får liste på jobben, da. Anonymkode: 981a5...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spurt du om å få byttet liste? Nå vet jo ikke jeg hva du jobber med som får liste på jobben, da. Anonymkode: 981a5...09c Wild guess - hjemmetjenesten/hjemmesykepleien. Anonymkode: f9848...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Wild guess - hjemmetjenesten/hjemmesykepleien. Anonymkode: f9848...93f Ja, stemmer. Anonymkode: 617cd...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå