AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei. Jeg tør ikke å ta medisiner. Dette er et paradoks, i og med jeg gjerne bruker nikotin og koffein. Er nå under utredning for en tilstand hvor det kan hjelpe med medisiner samt terapi. Hvordan skal jeg klare å ta de? Har dere noen forslag til hva jeg bør tenke på for å roe nervene angående det? Anonymkode: 775eb...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Har samme problem. Men man må bare stole på legen. Hva er du mest redd for? Anonymkode: 2812e...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har samme problem. Men man må bare stole på legen. Hva er du mest redd for? Anonymkode: 2812e...ba1 Å bli handikappet. Mer enn jeg allerede er. Anonymkode: 775eb...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å bli handikappet. Mer enn jeg allerede er. Anonymkode: 775eb...e20 Hvorfor tenker du at medisiner skal gjøre deg handikappet? Anonymkode: 9a50f...b8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor tenker du at medisiner skal gjøre deg handikappet? Anonymkode: 9a50f...b8a Fordi det er mange skumle bivirkninger Anonymkode: 775eb...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi det er mange skumle bivirkninger Anonymkode: 775eb...e20 Man blir ikke handikappet selv om en medisin kan ha bivirkninger. Anonymkode: 9a50f...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi det er mange skumle bivirkninger Anonymkode: 775eb...e20 Sannsynligvis mange skumle bivirkninger av å la være også. Så får du vurdere da, hva som skremmer deg mest. Anonymkode: 9166d...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Å bli handikappet. Mer enn jeg allerede er. Anonymkode: 775eb...e20 Er det en mulig bivirkning av medisinen? Hvor sannsynlig er det evt? Snakk med helsepersonell/behandlende lege. Det er helt legitimt å være bekymra for bivirkninger når en alt har redusert funksjon, friske folk skjønner ikke alltid helt den vurderingen som må gjøres - hvor stor er muligheten for å bli bedre vs hvor stor er risiko for å bli verre. En ærlig samtale med legen har hjulpet meg til å ta de beste valg for meg og min situasjon. Du kan få satt opp ekstra tett oppfølging, for å fange opp evt bivirkninger tidlig. Og info om hvilke ting du evt bør være ekstra obs på. Anonymkode: bfce6...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå