AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Hvilke undertøy/badetøy foretrekker dere kvinner på en mann ?? Tanga , speedo, shorts…. Hva er hot og hva er not ??? Anonymkode: 9ce7f...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Jeg foretrekker shorts. Ihvertfall på en offentlig strand. Speedo gir meg daddy issues 😝 Aller helst foretrekker jeg han naken 🥳🥳🥳🥳 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Irak skrev (18 timer siden): Jeg foretrekker shorts. Ihvertfall på en offentlig strand. Speedo gir meg daddy issues 😝 Aller helst foretrekker jeg han naken 🥳🥳🥳🥳 Ja enig jeg liker også damer helst naken. var i sommer et sted i vestfold det vi alle var nakne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar feliek54 skrev (1 minutt siden): Ja enig jeg liker også damer helst naken. var i sommer et sted i vestfold det vi alle var nakne Hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar Irak skrev (1 minutt siden): Hvordan var det? Jeg elsker det. jeg gikk også rund naken og så andre nakne. Dessverre mest menn men også noen vakre damer og noen par. Skal vi møtes der til sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå