AnonymBruker Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs på alderen.....er menn over 30 får de mindre testosteron og mere østrogen...derfor: for å ikke få stor mage- brgynn på testosterontilskudd. For kvinner som mangler hormoner( i overgangsalderen (- gå på hormoner( novofem) progesteronmangel i overgangsalderen gjør at vannet i kroppen ikke forsvinner....og man burde og hatt østrogen..derfor er NOVOFEM bra her. Ellers: spis sunn og grov mettende mat! Havre osv. Prøv og faste- ikke spis fra 22- 16 00 neste dag Anonymkode: 731b7...55c Hæ ikke spise før kl 16?? Anonymkode: 6a7f8...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ ikke spise før kl 16?? Anonymkode: 6a7f8...1a8 Jeg spiser lavkarbo og spiser første måltid i 12-13 tiden og spiser da ikke etter kl 20. Men er langtids sykemeldt så sover til 9.30. Hadde aldri klar å stå opp kl 6 som jeg vanligvis gjør og ikke spise noe før i 12-13 tiden. Blir kvalm hvis jeg går for lenge uten mat, så dette fungerer for meg. Anonymkode: 816c5...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar Havn i ei sikkelig livskrise, miste huset og få økonomien ødelagt , alt pga feil valg av mann. Mitt beste tips i hver fall , gått ned kjempemasse. Anonymkode: 69226...50f 2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar Faste (minst 16 timer),telle kalorier, spise minst mulig karbohydrater og røre seg. Godt verktøy for å gå ned i vekt: 1. My fitness pal (her scanner man strekkoder på mat og får greie på hvor mange kalorier maten din har. 2. En kjøkkenvekt til å veie maten med 3. En pulsklokke som viser deg hvor mange skritt og kalorier du forbrenner på ett døgn. 5. Stridekick. En fantastisk motiverende app som får deg til å gå mye mer enn det du egentlig har tenkt. 6. Dra på butikken sjeldent. Planlegg meny for gjerne 14 dager fremover. Kjøp ikke godteri. Og dra ikke på butikken i det hele tatt i løpet av 14 dagers perioden. Da må man bare leve med godtesuget hvis det kommer. Ha aldri godteri i hus! 7. Hvis du alikevel har lyst på litt godteri,så må du jobbe for det. Da bør man trene seg til de kaloriene som man skal spise på forhånd. 8. VR. Jeg syns VR er en utrolig morsom måte å få beveget seg på. Timene flyr og man merker ikke at pulsen går opp. Og man forbrenner overraskende mye på det. 9. YouTube 🤣 personlig elsker jeg å se: "The biggest looser" og vektdokumentarer for å bli ytterligere motivert. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #25 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Man går heller ikke ned Anonymkode: 6a7f8...1a8 Selvfølgelig går man ned. De som tror de er på "sparebluss" spiser mer enn de tror. Anonymkode: febef...d96 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #26 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man går heller ikke ned Anonymkode: 6a7f8...1a8 Jo, går man ikke ned så får man i seg mer enn man forbrenner. Anonymkode: 4be35...5a2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Digger overskriften på dette innlegget 😄 Anonymkode: 98861...21d Japp, jo lettere lik jo billigere kremering! (Sånn for å motivere også gjerrigknarkene blant oss). Anonymkode: 3c534...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man går heller ikke ned Anonymkode: 6a7f8...1a8 Øøh JO?? Klart man går ned, jeg overdrev slankingen en periode , spiste ett par knekkebrød , litt frukt og store mengder pepsi max i løpet av en dag. Jeg raste ned i vekt og så ut som et beinrangel tilslutt. IKKE bra! Selfølgelig går man ned! Anonymkode: 5b0d3...a33 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #29 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Øøh JO?? Klart man går ned, jeg overdrev slankingen en periode , spiste ett par knekkebrød , litt frukt og store mengder pepsi max i løpet av en dag. Jeg raste ned i vekt og så ut som et beinrangel tilslutt. IKKE bra! Selfølgelig går man ned! Anonymkode: 5b0d3...a33 Jeg spiste en periode 2 skiver om dagen + middag, gikk ikke ned Anonymkode: 6a7f8...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spiste en periode 2 skiver om dagen + middag, gikk ikke ned Anonymkode: 6a7f8...1a8 Da var det nok flere kalorier i den middagen enn du trodde! Anonymkode: 5b0d3...a33 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #31 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spiste en periode 2 skiver om dagen + middag, gikk ikke ned Anonymkode: 6a7f8...1a8 Dette er jo på ingen måte ekstremt lite. Jeg er også et levende bevis på at man raser ned i vekt av altfor få kalorier. Hvor var liksom min sparebluss da jeg relativt raskt endte på bmi 14 selv om jeg er over 40år? Det er ingenting som heter «å spiser for lite for å gå ned i vekt.» Anonymkode: 46a9d...707 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #32 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slutt! Anonymkode: 4be35...5a2 Det er jo ikke dumt å minne om at det finnes behandling for problemer menopausen fører med seg. Anonymkode: 46a9d...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. januar #33 Del Skrevet 24. januar Tråden er ryddet for medisintipsing, spam og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #34 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er jo på ingen måte ekstremt lite. Jeg er også et levende bevis på at man raser ned i vekt av altfor få kalorier. Hvor var liksom min sparebluss da jeg relativt raskt endte på bmi 14 selv om jeg er over 40år? Det er ingenting som heter «å spiser for lite for å gå ned i vekt.» Anonymkode: 46a9d...707 Så 600 kalorier er ikke ekstremt lite ? Anonymkode: 6a7f8...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #35 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da var det nok flere kalorier i den middagen enn du trodde! Anonymkode: 5b0d3...a33 Alt var tilsammen på.600 kalorier Anonymkode: 6a7f8...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #36 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så 600 kalorier er ikke ekstremt lite ? Anonymkode: 6a7f8...1a8 Hvor mange måneder spiste du 600kcal daglig da? Syns det høres litt merkelig ut å få en middag og to brødskiver med pålegg (!) til max 600, men ok. Jeg lå på mellom 300-500 daglig da jeg ble undervektig (dette var en periode da jeg ikke var frisk, og er bare som et eksempel på at sparebluss ikke finnes). Men dette var jo over mange mange måneder. Jeg er også et bevis på at man ikke blir tykk av Pepsi max😅 Anonymkode: 46a9d...707 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #37 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mange måneder spiste du 600kcal daglig da? Syns det høres litt merkelig ut å få en middag og to brødskiver med pålegg (!) til max 600, men ok. Jeg lå på mellom 300-500 daglig da jeg ble undervektig (dette var en periode da jeg ikke var frisk, og er bare som et eksempel på at sparebluss ikke finnes). Men dette var jo over mange mange måneder. Jeg er også et bevis på at man ikke blir tykk av Pepsi max😅 Anonymkode: 46a9d...707 1.5 mnd. Det var 2 skiver tilsammen med 1,5 egg . Middag var en kyllingfilet med grønnsaker eller fisk med grønnsaker ,ikke potet eller ris. Anonymkode: 6a7f8...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. januar #38 Del Skrevet 24. januar Tråden er ryddet for spam og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #39 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): 1.5 mnd. Det var 2 skiver tilsammen med 1,5 egg . Middag var en kyllingfilet med grønnsaker eller fisk med grønnsaker ,ikke potet eller ris. Anonymkode: 6a7f8...1a8 Hva gjorde du etter 1,5 måned da? Økte du kaloriene? Førte det til at du gikk opp i vekt? Eller holdt du samme vekt selv om du økte kaloriene? For det du egentlig sier er jo at ditt vedlikehold ligger på 600kcal daglig. Og da vil jo vekten øke om du spiser mer. Gikk du ikke ned noe som helst på de 6 ukene du lå på 600 daglig, eller forventer du bare å gå ned mer enn du gjorde? Anonymkode: 46a9d...707 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #40 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjorde du etter 1,5 måned da? Økte du kaloriene? Førte det til at du gikk opp i vekt? Eller holdt du samme vekt selv om du økte kaloriene? For det du egentlig sier er jo at ditt vedlikehold ligger på 600kcal daglig. Og da vil jo vekten øke om du spiser mer. Gikk du ikke ned noe som helst på de 6 ukene du lå på 600 daglig, eller forventer du bare å gå ned mer enn du gjorde? Anonymkode: 46a9d...707 Jeg ble gravid så kunne ikke spise så lite da men ja gikk ikke ned noe. Anonymkode: 6a7f8...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå