Duff Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Fikk en telefon nå, det kom opp "Ukjent" på mobilen. Det var en automatisk telefon fra klarna som snakket om å godkjenne ett beløp i euro...aner ikke hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Og hva gjorde du med det . . ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Svindel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar Fikk samme jeg også nå nettopp, bare å legge på igjen Anonymkode: 6129c...e72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Fikk den i går, tok den fordi jeg ventet på en annen telefon. Svindel, legg på, ikke trykk på noen av valgene😅 Anonymkode: 0df95...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 23. januar Forfatter #6 Del Skrevet 23. januar senior skrev (1 time siden): Og hva gjorde du med det . . ? Jeg la på, trykket ikke på valgene den gav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar Duff skrev (12 timer siden): Fikk en telefon nå, det kom opp "Ukjent" på mobilen. Det var en automatisk telefon fra klarna som snakket om å godkjenne ett beløp i euro...aner ikke hva det er. Fulgte du med på det som ble sagt? Man trenger ikke mye aktivitet i toppetasjen for å forstå at den typen telefonoppringning er svindel, eller fanteri og lureri. Hadde du brukt Google så hadde du og funnet ut at du gikk i fella til skurkene, men du trykket vel ikke på tastevalgene de gav deg? For ordens skyld, Den ekte klarna ringer ikke, det stod på sidene dere for noen uker siden. Anonymkode: a395e...f61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Del Skrevet 24. januar Neste gang, gjør som de sier. Gjerne oppgi konto og kortnummer også. Logg gjerne inn på bank id hvis de ønsker dette. Enhver oppegående person skjønner at dette er svindel.. Det er ikke forbudt å tenke sjæl. Anonymkode: 79ab4...a41 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #9 Del Skrevet 24. januar Så kjipe svar du får her, du tenkte og gjorde riktig, men klart man stusser litt over slike telefoner. Når man får mange av dem blir det jo en ren refleks at man legger rett på, men første gangen lurer man litt. Det var bra du skjønte det, og det er ikke rart du spør her om det faktisk var svindel Anonymkode: af51b...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 24. januar Forfatter #10 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fulgte du med på det som ble sagt? Man trenger ikke mye aktivitet i toppetasjen for å forstå at den typen telefonoppringning er svindel, eller fanteri og lureri. Hadde du brukt Google så hadde du og funnet ut at du gikk i fella til skurkene, men du trykket vel ikke på tastevalgene de gav deg? For ordens skyld, Den ekte klarna ringer ikke, det stod på sidene dere for noen uker siden. Anonymkode: a395e...f61 Vet du, jeg sto på sykehuset og hadde mye stress rundt meg akkurat da. I dag husker jeg at jeg har fått en slik telefon før en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 24. januar Forfatter #11 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så kjipe svar du får her, du tenkte og gjorde riktig, men klart man stusser litt over slike telefoner. Når man får mange av dem blir det jo en ren refleks at man legger rett på, men første gangen lurer man litt. Det var bra du skjønte det, og det er ikke rart du spør her om det faktisk var svindel Anonymkode: af51b...afd Er bedre å spørre, har aldri blitt lurt på noe og er kjempeskeptisk av natur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #12 Del Skrevet 24. januar Duff skrev (3 minutter siden): Er bedre å spørre, har aldri blitt lurt på noe og er kjempeskeptisk av natur. Det er du i hvert fall ikke hvis du i det hele tatt tenkte tanken på at dette kunne være noe annet enn svindel. Anonymkode: 5eabc...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 24. januar Forfatter #13 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er du i hvert fall ikke hvis du i det hele tatt tenkte tanken på at dette kunne være noe annet enn svindel. Anonymkode: 5eabc...06b Hva er intensjonen din? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #14 Del Skrevet 24. januar Duff skrev (3 timer siden): Hva er intensjonen din? Reality check. Du er ikke så skeptisk som du tror tydeligvis, og sannsynligvis ikke skeptisk nok. Dagens svindlere er utrolig utspekulerte, så det beste er faktisk å bare gå ut i fra at alt er svindel. De som legit må ha tak i deg får tak i deg uansett. Anonymkode: 5eabc...06b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Del Skrevet 24. januar Klarna ringer ikke. Ferdig med det. Anonymkode: e1d6c...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 24. januar #16 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Reality check. Du er ikke så skeptisk som du tror tydeligvis, og sannsynligvis ikke skeptisk nok. Dagens svindlere er utrolig utspekulerte, så det beste er faktisk å bare gå ut i fra at alt er svindel. De som legit må ha tak i deg får tak i deg uansett. Anonymkode: 5eabc...06b Hun er ikke skeptisk nok fordi hun laget en tråd her? Er du helt god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #17 Del Skrevet 24. januar BobbySocks skrev (34 minutter siden): Hun er ikke skeptisk nok fordi hun laget en tråd her? Er du helt god? Hadde hun vært skeptisk nok så hadde hun jo avskrevet det som svindel uten å lage en tråd om det. Slik alle vi andre gjør. Anonymkode: 5eabc...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magika_fra_Fyll Skrevet 24. januar #18 Del Skrevet 24. januar Hva er det med KG og at folk alltid skal gå i angrepsmodus på TS, det fremstår ganske ynkelig 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 24. januar #19 Del Skrevet 24. januar Magika_fra_Fyll skrev (5 minutter siden): Hva er det med KG og at folk alltid skal gå i angrepsmodus på TS, det fremstår ganske ynkelig Hvis jeg sier at du er naiv og dum, så føler jeg meg bedre! Er ikke det motivet til 25 % av AnonymBruker(e) på dette forumet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Del Skrevet 24. januar Duff skrev (7 timer siden): Vet du, jeg sto på sykehuset og hadde mye stress rundt meg akkurat da. I dag husker jeg at jeg har fått en slik telefon før en gang. Disse telefonene kommer og fra utenlandske retningsnummer, så man svarer ikke på den typen nummer uansett tid, sted eller situasjon. Har du kanskje stor gjeld til Klarna, siden du bet på? Der har vært så mye info om KLARNA SVINDEL AT JEG BLIR FLAU på dine vegne over denne tråden. Anonymkode: a395e...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå