AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Hei. Har nettop spist en halv solbolle som hadde lugget på benken under plast i 2 dager. Smakte jo helt normalt helt til jeg kom inn til det gule.. smakte gjær/mugg vet ikke helt.. var ingen tydelige muggmerker eller noe rar farge. Stopte å spise når den smakte rart. kan det være farlig for foster? Hva skal jeg gjøre? Blir gal😂😅 Anonymkode: 7d515...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Ingenting å gjøre med det annet enn å være mer føre var neste gang. jeg har selv spist både ikke helt 100% stekt kylling og biff som var rosa i midten som gravid. Kjipt, men sånt skjer. Anonymkode: ae5c8...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingenting å gjøre med det annet enn å være mer føre var neste gang. jeg har selv spist både ikke helt 100% stekt kylling og biff som var rosa i midten som gravid. Kjipt, men sånt skjer. Anonymkode: ae5c8...31a Regner med at alt gikk OK da? Er vell bare så lenge man ikke gjør dette daglig..😅 Anonymkode: 7d515...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar I verste fall får du renne-ræv. Om graviditeten er så skjør så ender det i abort uansett. Anonymkode: 69989...58d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar En så liten hendelse vil ikke være fosterskadelig Anonymkode: 3bc29...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I verste fall får du renne-ræv. Om graviditeten er så skjør så ender det i abort uansett. Anonymkode: 69989...58d Haha. Betryggende🤣😅 Anonymkode: 7d515...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar Det heter lagt, ikke lugget Anonymkode: 9e205...03e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det heter lagt, ikke lugget Anonymkode: 9e205...03e Hvis du skal rette på andre så bør du ha riktig selv 😂. Det heter: ligget. Har ligget på benken... Anonymkode: 11d8e...8fd 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det heter lagt, ikke lugget Anonymkode: 9e205...03e Ja, men kommer fra nord norge å her sier vi loggen.. tenkte d ville være lettere før søringer å lese lugget😅🤣 men jeg vet ikke Anonymkode: 7d515...cf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du skal rette på andre så bør du ha riktig selv 😂. Det heter: ligget. Har ligget på benken... Anonymkode: 11d8e...8fd Nei, lagt er det rette. Anonymkode: 9e205...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #11 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, lagt er det rette. Anonymkode: 9e205...03e Nei. Anonymkode: 8f3f9...f8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura84 Skrevet 23. januar #12 Del Skrevet 23. januar Gjorde det samme selv i forrige uke, så ikke at brødet var muggent 😅 Nå dobbeltsjekker jeg de fleste matvarer. Liker ikke kaste mat, men er ekstra nøye på holdbarhetsdatoer i graviditeten. Litt mugg på brød, bolle etc går helt fint. Dette er jo ikke noe du gjør daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #13 Del Skrevet 23. januar Bollen var jo ikke muggen, men eggekremen var i ferd med å bli dårlig. Ingenting fosteret kommer til å reagere negativt på Anonymkode: d07e7...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå