AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Er det noen som vet hva lønnsnivået ligger på om en jobber administrativt i en lokalforening til Dnt? En har da gjerne oppfølging av aktiviteter, frivillige, er med og arrangerer ting, søker på midler, følger opp det en har fått midler til, og masse ting utad. Jeg har forstått det er en del avspasering for ting som skjer på kveld og helg, som for enkelte jo er en del. Tipper det er en givende jobb, men gjerne ikke noe å bli rik av, men hadde vært interessant om noen vet noe mer. Står ofte lønn etter avtale og ikke lønnstrinn i stillingsannonsene. Anonymkode: bfea8...5f2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som vet hva lønnsnivået ligger på om en jobber administrativt i en lokalforening til Dnt? En har da gjerne oppfølging av aktiviteter, frivillige, er med og arrangerer ting, søker på midler, følger opp det en har fått midler til, og masse ting utad. Jeg har forstått det er en del avspasering for ting som skjer på kveld og helg, som for enkelte jo er en del. Tipper det er en givende jobb, men gjerne ikke noe å bli rik av, men hadde vært interessant om noen vet noe mer. Står ofte lønn etter avtale og ikke lønnstrinn i stillingsannonsene. Anonymkode: bfea8...5f2 Er «Turistforeningen» for de som ikke kjenner til forkortelsen, jeg burde skrevet det i HI. Anonymkode: bfea8...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå