Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor får man kjøpt undertøy som er litt sexy til bryllupsnatten i stor str? jeg bruker str 52

Anonymkode: fc524...7eb

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Change.

Anonymkode: 8aa18...faf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Change.

Anonymkode: 8aa18...faf

dem har ikke min str

Skrevet

Hm, Cubus, kaphall, Sparkjøp.Google litt på nettet sikkert nettbutikker som har store størrelser 😊😊

AnonymBruker
Skrevet
avent skrev (9 minutter siden):

Hm, Cubus, kaphall, Sparkjøp.Google litt på nettet sikkert nettbutikker som har store størrelser 😊😊

jeg har googlet men finner ikke noe, di du nevnte er mer enkle hverdags undertøy

jeg tenkte mer som denne blå bodyen eller en kort nattkjole i silke. bodyn kan passe men liker ikke at den går opp bak som en g streng

blå.webp

Skrevet

Du kan også sjekke ut Temu.. vet det er mange meninger rundt Temu, men undertøyet der er skikkelig, skikkelig bra 😊😊 Har kjøpt en del undertøy derifra og bhene er av kjempegod kvalitet, trusene også. Vet de har body ol også og det er godt utvalg av store størrelser i god kvalitet. Størrelsene er også greie ikke små i størrelsen.

AnonymBruker
Skrevet
avent skrev (1 time siden):

Du kan også sjekke ut Temu.. vet det er mange meninger rundt Temu, men undertøyet der er skikkelig, skikkelig bra 😊😊 Har kjøpt en del undertøy derifra og bhene er av kjempegod kvalitet, trusene også. Vet de har body ol også og det er godt utvalg av store størrelser i god kvalitet. Størrelsene er også greie ikke små i størrelsen.

jeg ønsker ikke kjøpe fra temu etter og ha kjøpt klær der før og blitt skuffet hver gang

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

jeg ønsker ikke kjøpe fra temu etter og ha kjøpt klær der før og blitt skuffet hver gang

Det skjønner jeg, men undertøyet deres er faktisk veldig bra, ble veldig overrasket selv for har selv vært mindre heldig med varer der i fra, men har nå faktisk kun undertøy fra Temu 😂 God kvalitet også. Mannen vil også kun gå i boxere fra Temu for de er så myke og behagelige påstår han 😂

AnonymBruker
Skrevet

Zizzi

Anonymkode: 60c46...823

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Zizzi

Anonymkode: 60c46...823

den blå bodyen jeg la ut er fra zizzi men liker ikke at den går opp bak

Skrevet

Har de selvstendige undertøysbutikker i byen din? Her har de godt utvalg og kan ofte bestille i mange størrelser. Det koster mye, men er verdt det for å føle seg fin på bryllupsnatta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett hos Ulla Popken eller Zalando? 

Anonymkode: 1ddc8...604

Skrevet

Ryddet for krenkende innhold,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 21.27):

dem har ikke min str

Hvilken str bruker du da? 

Anonymkode: 5a363...19d

AnonymBruker
Skrevet

Prima donna kanskje? 

Anonymkode: 5a363...19d

AnonymBruker
Skrevet

takk for hjelpen:)

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket Hunkemøller? De bruker en del plus size modeller, men usikker hvor langt opp i størrelse de går. 

Anonymkode: 25f3c...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...