Gå til innhold

71° nord team 2025

refill

Anbefalte innlegg

Tradegy skrev (På 8.2.2025 den 10.32):

Burre irriterer meg i så stor grad at jeg savner bikkjene Vita og Wanda fra tidligere :knegg: Han kunne vært inspirasjon til Kopperud i "Side om side" :ler:

Virker nesten som han alltid skal gøre seg til...være morsom, men så blir det bare feil. Hvis han og fruen hadde tatt det litt mer seriøst, kunne de nok gjort det mye bedre enn hva de gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mollebolle skrev (På 5.2.2025 den 7.34):

Kjetil la opp for flere år siden, så å kalle han toppidrettsutøver er vel å ta litt hardt i. I søndagens episode, så du at "toppidrettsutøveren" slet godt på slutten, så det tror jeg ikke har veldig mye å si. Burre er også tidligere toppidrettsutøver. Rebecka og Styrk er unge og i god form, de har like stor fordel rent fysisk.

Pia var også alpinist. Var på europalaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia er storesøsteren til Tiril og Vetle Sjåstad Christiansen. For å komme med en helt uvesentlig faktaopplysning. 🤪

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gørrkjedelig å se fjellklatringen! Nesten to hele episode med klatring. Et stort gjesp spør du meg. 🥱

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på spørsmål om byer fra vest til øst - her gir jo produksjonen feil svar?? det riktige er vel namsos, trondheim, drammen, gjøvik, fredrikstad.. ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godklump1 skrev (1 time siden):

på spørsmål om byer fra vest til øst - her gir jo produksjonen feil svar?? det riktige er vel namsos, trondheim, drammen, gjøvik, fredrikstad.. ?:P

Trondheim er lenger vest enn Namsos. Se på kartet. Hhv 10 og 11 lengdegrad for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tonen mellom Pia og Burre skal liksom være morsom. Men jeg hører mye aggreasjon. Synes det er ubehagelig å høre på par der tonen har blitt sånn. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Tonen mellom Pia og Burre skal liksom være morsom. Men jeg hører mye aggreasjon. Synes det er ubehagelig å høre på par der tonen har blitt sånn. 

Enig. Hadde et sånt vennepar en gang og det ble stadig klein stemning i sosiale lag når de stadig hakket på hverandre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (9 timer siden):

Vanvittig slitsomt å høre på. Ikke helt heldig for eventuelle barn heller.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig avgjørelse av Styrk og Rebecka å ikke la vær å benytte fordelen når de ikke engang gadd å prøve å vinne fiskekonkurransen. Vitner om veldig liten grad av fair-play innstilling, og skulle de mot formodning vinne hele greia vil det være med en kraftig bismak. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er forundra, og stiller meg kritisk til produksjonens vinkling på røyk.  Verker å ha ein skjult agenda. Upassande rett og slett!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (På 22.2.2025 den 12.49):

Elendig avgjørelse av Styrk og Rebecka å ikke la vær å benytte fordelen når de ikke engang gadd å prøve å vinne fiskekonkurransen. Vitner om veldig liten grad av fair-play innstilling, og skulle de mot formodning vinne hele greia vil det være med en kraftig bismak. 

Det ville vært mer underlig om de hadde fisket og det hadde vist seg at de de bytta med hadde fått mindre fisk enn dem. Om de var så dumme.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Ørja og Kjetil. Snakk om noen som har så godt humør og jobber hardt for å vinne 😊 Menn med tæl i 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hvem jeg skal heie på denne gangen. Kanskje Nora og Danby, overraskende nok.

Kjetil og Ørjan er ikke sånn jeg trodde i det hele tatt. Trodde Kjetil var en jovial og morsom fyr, litt lignende Aksel Lund Svindal, men der tok jeg feil gitt. Ikke morsom eller sjarmerende, og veldig selvgod på en sånn plagsom måte. Irriterende vinnere. Og hvorfor skal to menn i sin beste alder som nettopp har lagt opp konkurrere mot folk som enten ikke er idrettsfolk, eller personer som er mye eldre? Vil ikke heie på dem. 

Rebecka syter og er i dårlig humør. Styrk er en solstråle da.

Mens Pia og Burre virker å ha et kjipt forhold. Men liker Pia. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Billiebi skrev (3 timer siden):

Vet ikke helt hvem jeg skal heie på denne gangen. Kanskje Nora og Danby, overraskende nok.

Kjetil og Ørjan er ikke sånn jeg trodde i det hele tatt. Trodde Kjetil var en jovial og morsom fyr, litt lignende Aksel Lund Svindal, men der tok jeg feil gitt. Ikke morsom eller sjarmerende, og veldig selvgod på en sånn plagsom måte. Irriterende vinnere. Og hvorfor skal to menn i sin beste alder som nettopp har lagt opp konkurrere mot folk som enten ikke er idrettsfolk, eller personer som er mye eldre? Vil ikke heie på dem. 

Rebecka syter og er i dårlig humør. Styrk er en solstråle da.

Mens Pia og Burre virker å ha et kjipt forhold. Men liker Pia. 

Jeg synes Kjetil er sympatisk og allright. Og jeg synes ikke lagene er så urettferdige heller, alle her er for mosjonister å regne. 

Xstrella skrev (2 timer siden):

Heier på Styrk og Rebecka. 

Hvorfor? Rebekka er jo så sur og usjarmerende. 

Lawyam skrev (3 timer siden):

Det ville vært mer underlig om de hadde fisket og det hadde vist seg at de de bytta med hadde fått mindre fisk enn dem. Om de var så dumme.

Enig.

Jeg heier mest på guttelaget og litt på Nora og Danby. Styrk har dessverre en lite likandes makker i mine øyne, han alene heier jeg på. Pia og Burre er slitsomme sammen og hver for seg er hun fortsatt for mye for meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg heier på Danby og Nora. Begge to litt kontroversielle på "utsiden", men i 71 synes jeg de er likandes begge to.

Overrasker meg hvordan Burre og Pia snakker til hverandre. Får også litt vondt av Styrk som må høre på gnålinga til Rebecka.

Gutta boys er jeg litt likegyldig til. Ikke overraskende, gjør de det bra i konkurransen, men for meg er de litt "whatever".

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Nora skulle være den som irriterte meg mest denne sesongen, men ser man bort fra den teite dialekta hun har lagt seg til, så er hun jo likanes nok.

Pia, derimot er så jævla klein! Hun er pute-tv på høyt nivå der hun desperat jabber i vei, og prøver være søt og morsom men bare er så klein at det er ubehagelig å se på! Flaut!

Styrk er så herlig, han må jo være perfekt for Rebecca som er litt mer «tungsindig», og lett går i kjelleren. Hun er et lite lemen, men er no søt også synes jeg.

Kjetil og Ørjan har liksom ingen personlighet, og er ikke noe bra tv. Lett «glembare».

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...