Gå til innhold

71° nord team 2025

refill

Anbefalte innlegg

Lag:

Danby Choi x Nora Haukland 

Ørjan Bjørnstad x Kjetil Jansrud 

Styrk Eriksen x Rebecka Andersen

Hans Petter Buraas x Pia Rivelsrud 

Litt gøyere med lag som i utgangspunktet ikke kjenner hverandre særlig godt vel? 

Kan gjøre det om til en no spoiler tråd om ønskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrk og Rebecka er jo kjærester, så de kjenner i hvert fall hverandre 😄 De fant hverandre i "Norges tøffeste"  som Styrk også vant.  Gleder meg til å se dem i 71

Endret av Jenki
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danby og Nora kjenner jo hverandre. HP Buraas og Pia Rivelsrud er samboere. Tenker alle teamene kjenner hverandre rimelig godt fra før av 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer bare ikke Nora! Kan hun ikke bare snakka Altadialekta si? Blir jo sjøsyk av å høre på henne. Og klager og syter fra start, må jo være vanvittig lite motiverende for Danby som er på lag med henne! Heier på Styrk og Rebecka❤️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buraas og Pia synes jeg er slitsomme. Hadde ikke orket å leve med slik kommunikasjon men det funker sikkert for de👍🏼

Vi kommer med stikkere til hverandre vi og men dette var på et helt annet nivå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eyr skrev (8 minutter siden):

Buraas og Pia synes jeg er slitsomme. Hadde ikke orket å leve med slik kommunikasjon men det funker sikkert for de👍🏼

Syns de var litt morsomme jeg, når de sa noe sånt som at forholdet/samarbeidet mellom dem funket best hvis de ikke var hjemme samtidig 😅

Men enig, hadde ikke orket det jeg heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (På 23.1.2025 den 21.50):

Klarer bare ikke Nora! Kan hun ikke bare snakka Altadialekta si? Blir jo sjøsyk av å høre på henne. Og klager og syter fra start, må jo være vanvittig lite motiverende for Danby som er på lag med henne! Heier på Styrk og Rebecka❤️

Hun har jo tross alt hatt det tøft i det siste da, for livet hennes har vært under et mikroskopisk forstørrelsesglass 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Rebecka er slitsom jeg, klager hele tiden, samtidig som hun vil fremstå som råtøff. Hissig som en lemen. 

Sånn syns jeg hun var i "Norges tøffeste" også. 

Godt Styrk er en rolig og sindig nordlending. Rolig som skjæra på tunet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (8 timer siden):

Føler det er litt påtatt jeg🫣 iallefall fra Pia. Som om de har snakket om hvordan de ønsker å fremstå på tv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buraas ba kona holde kjeft… Om min mann hadde snakket sånn til meg hadde han mistet en viss kropsdel! Men hun er jo jævlig slitsom, skal hele tida prøve å være så morsom og tilgjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa hittil på sesonge. 71 grader nord ødelegg heile sesongen med å ha Danby i casten 🤢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Styrk! Rebecca bare syter og klager konstant! Ja, vi har hørt du hater å sykle nå!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (På 30.1.2025 den 8.58):

Skuffa hittil på sesonge. 71 grader nord ødelegg heile sesongen med å ha Danby i casten 🤢

Hvis jeg bare ser på 71 grader nord kjendis og ikke alt utenom, så synes jeg at Danby gjør en god figur. I gårdagens episode synes jeg faktisk han var bra, da han ga beskjed til Rebecka om sytet hennes. 

Endret av Mollebolle
*ser
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danby er et av de positive innslagene her, synes jeg. Han, Kjetil, Ørjan og Styrk. Rebekka er ekstremt sutrete (stakkars Styrk!) og Burre og Pia er sånne brautende og støyende mennesker som tar mye plass i enhver setting som jeg ikke liker. Når de i tillegg har denne hakkende væremåten mot hverandre, blir de for mye for meg. Slitsomt å ha slike i omgangskretsen. Kan ikke være sunt å ha det sånn i et forhold. Og så er det Nora da. Har litt blanda følelser for henne. Synes hun sutrer litt mye til tider, men jeg tror den fæle, sutrete dialekten får henne til å fremstå mer sutrete enn hun er. Synes hun er morsom innimellom. Og så digger jeg at hun har stått frem mot Marius.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (1 time siden):

Danby er et av de positive innslagene her, synes jeg. Han, Kjetil, Ørjan og Styrk. Rebekka er ekstremt sutrete (stakkars Styrk!) og Burre og Pia er sånne brautende og støyende mennesker som tar mye plass i enhver setting som jeg ikke liker. Når de i tillegg har denne hakkende væremåten mot hverandre, blir de for mye for meg. Slitsomt å ha slike i omgangskretsen. Kan ikke være sunt å ha det sånn i et forhold. Og så er det Nora da. Har litt blanda følelser for henne. Synes hun sutrer litt mye til tider, men jeg tror den fæle, sutrete dialekten får henne til å fremstå mer sutrete enn hun er. Synes hun er morsom innimellom. Og så digger jeg at hun har stått frem mot Marius.

Enig med deg. Er ikke fan av Danby ellers, men jeg synes det er interessant å se at hans strategiske hjerne kan gjøre det bra i etappene. Synes det er kjedelig når det bare er de fysisk sterke som alltid kommer først. Likte oppgaven med syklene og poengsankingen. Der så man tydelig at det var viktig å lese oppgaveteksten nøye og tenke strategisk. Er også glad han er såpass ærlig med Rebekka. Skjønner godt at det var skummelt å sykle der de gjorde og hadde vært vettskremt sjøl, men maken til klaging har jeg aldri hørt før! Styrk må jo være verdens mest tålmodige menneske. Han sa jo på forhånd at det kunne bli en del klaging fra henne, så hun er sikkert sånn ellers også. Liker heller ikke måten Pia og Burre snakker til hverandre og er enig i at de er brautende og mye. Kjetil og Ørjan virker som fine karer, blir gøy å følge dem videre. :)  Har ikke gjort meg opp en mening om Nora ennå, kanskje hun imponerer etterhvert. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar heller ti Danby enn én sutrekjerring på sykkel. Tror jeg hadde dytta henne utafor sjøl om vi hadde sykla sammen. 

Endret av 17.11
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det litt dårlig casting i år?
Kjedelig med rent guttelag, hvor den ene er toppidrettsutøver. Blir ikke mye spenning av det.
Burde heller paret Kjetil med Nora eller noen på annet fysisk nivå, hvertfall prøvd å få fire ganske jevne lag?

Og de treningsfolka som bare klager og sier navnene på hverandre. Slitsomt. 
Håper det tar seg opp, for har pleid å like dette programmet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (7 timer siden):

Er det litt dårlig casting i år?
Kjedelig med rent guttelag, hvor den ene er toppidrettsutøver. Blir ikke mye spenning av det.
Burde heller paret Kjetil med Nora eller noen på annet fysisk nivå, hvertfall prøvd å få fire ganske jevne lag?

Og de treningsfolka som bare klager og sier navnene på hverandre. Slitsomt. 
Håper det tar seg opp, for har pleid å like dette programmet. 

Kjetil la opp for flere år siden, så å kalle han toppidrettsutøver er vel å ta litt hardt i. I søndagens episode, så du at "toppidrettsutøveren" slet godt på slutten, så det tror jeg ikke har veldig mye å si. Burre er også tidligere toppidrettsutøver. Rebecka og Styrk er unge og i god form, de har like stor fordel rent fysisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burre irriterer meg i så stor grad at jeg savner bikkjene Vita og Wanda fra tidligere :knegg: Han kunne vært inspirasjon til Kopperud i "Side om side" :ler:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...