AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Noen som vet hva en kan gjøre med bihulebetennelse som kommer ofte tilbake. Med en gang jeg begynner å bli litt små forkjølt så sier det plutselig pang og dermed over bare natta hovner bihuler opp. Bruker det legen kaler forebyggende nesespray for legen mente det holder. Nå er det 3 gangen på 4 mnd Anonymkode: 20a50...32f
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Skrevet 24. januar Tilbake til legen. Holdt på slik i to år før legen endelig sendte meg til utredning hos ønh og jeg fikk hjelp. Jeg burde mast litt tidligere… Anonymkode: a656a...582 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Skrevet 24. januar Skyll regelmessig med saltvann, flere ganger om dagen når du er forkjølet. Skyll morgen og kveld også når det er helt bra. Jeg måtte til øre-nese-hals-lege, hvor jeg fikk hestekurs med diverse. Anonymkode: ba272...b08
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Første bud er å skylle med saltvann, mye og ofte. Kjøp nesehorn/neseskyller. Ikke bruk Otrivin/Zymelin lengre enn 7-10 dager sammenhengende. Evt. antibiotika, Rinexin, kortison fra lege, men viktigst av alt er saltvannsskyllingen. Anonymkode: e6d58...042
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 12.00): Noen som vet hva en kan gjøre med bihulebetennelse som kommer ofte tilbake. Med en gang jeg begynner å bli litt små forkjølt så sier det plutselig pang og dermed over bare natta hovner bihuler opp. Bruker det legen kaler forebyggende nesespray for legen mente det holder. Nå er det 3 gangen på 4 mnd Anonymkode: 20a50...32f Er det øre nese hals lege som utreder deg og behandler deg? Hvis ikke så er neste å bli henvist dit. Anonymkode: 97a85...9ed
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 22.49): Tilbake til legen. Holdt på slik i to år før legen endelig sendte meg til utredning hos ønh og jeg fikk hjelp. Jeg burde mast litt tidligere… Anonymkode: a656a...582 Hva slags hjelp fikk du? Anonymkode: 9914b...9f7
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Skrevet 26. januar Jeg brukte nasonex(kortison) i lang tid uten at det hjalp. Til slutt brente det uansett om jeg brukte saltvann eller nasonex, så måtte gi meg. Vært til 8 ulike ØNH leger. I dag bare lindrer jeg med feks sesamolje. Bruker en av spray som heter physiomer, den skal rense og lindre. Skikkelig dritt å slite med dette. Noen dager spytter jeg grønnbrune slimklumper🤢 Anonymkode: 312be...2e6
BlendaSensitive Skrevet 27. januar #8 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 23.11): Skyll regelmessig med saltvann, flere ganger om dagen når du er forkjølet. Skyll morgen og kveld også når det er helt bra. Jeg måtte til øre-nese-hals-lege, hvor jeg fikk hestekurs med diverse. Anonymkode: ba272...b08 Hva slags medisiner fikk du og hvilken undersøkelse gjorde de? mvh også veldig plaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå