AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Det er ei jente her i byen som jeg synes er svært attraktiv. Jeg møter på henne ofte når jeg er ute og jogger, men føler at timingen da blir helt feil for å prøve å sjekke henne opp. Var innom Hinge i stad og kom jammen meg over profilen hennes. Jeg tittet litt gjennom hennes SOME, og det virker som vi har mye til felles. Dette er, som sagt, en attraktiv kvinne som garantert får tusenvis av likes allerede, så jeg tror ikke det å sende en vanlig like på Hinge ville hjulpet for å fange oppmerksomheten hennes. Kanskje jeg burde sende en super-like? Eller har dere noen bedre forslag? Anonymkode: 57b00...17a
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg møter på henne ofte når jeg er ute og jogger Send henne et smil hver gang dere møtes i løypa, og sjansen er stor for at hun legger merke til deg på Hinge, eller hvis dere møtes tilfeldig på byen. Anonymkode: fee3d...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ei jente her i byen som jeg synes er svært attraktiv. Jeg møter på henne ofte når jeg er ute og jogger, men føler at timingen da blir helt feil for å prøve å sjekke henne opp. Var innom Hinge i stad og kom jammen meg over profilen hennes. Jeg tittet litt gjennom hennes SOME, og det virker som vi har mye til felles. Dette er, som sagt, en attraktiv kvinne som garantert får tusenvis av likes allerede, så jeg tror ikke det å sende en vanlig like på Hinge ville hjulpet for å fange oppmerksomheten hennes. Kanskje jeg burde sende en super-like? Eller har dere noen bedre forslag? Anonymkode: 57b00...17a Send en super-like, du! Og ja, send henne et smil neste gang du møter henne. Tips fra meg, ikke komplimenter henne for å være attraktiv. Høres ut som en klinisk tilstand. Anonymkode: dfe5b...6f0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå