AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): En venninne har i lang tid ønsket seg en spesiell gjenstand, men de koster en del så lenge har det vært en fjern drøm. Plutselig en dag fant jeg denne tingen til 75% rabatt, kall det et lykketreff. Selv med rabatt ble den litt dyr så flere venninner gikk sammen om dette. Hun ble veldig glad når hun fikk den, men nå et par uker etterpå har jeg fått spørsmål om den og hva det kostet. Hun hadde ombestemt seg og ville bruke tilgodelappen, men ble skuffet når hun så at det ikke var flere tusen tilgjengelig, men tilbudssummen. Hun mener det ble en dårlig gave fra så mange. Har hun rett i det? Er gave kjøpt på tilbud for lite i verdi enda det var nøyaktig det hun hadde drømt om? Noen av oss mener hun har rett mens jeg er usikker, andre mener hun er frekk Anonymkode: 5862b...a9d Frekkere enn flatlusa Anonymkode: 2b67d...ff9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar For en falsk venninne som "ønsker" seg noe dyrt, men går til butikken for å bytte varen med en gang hun faktisk får gjenstanden.... Anonymkode: af124...114 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar Haha fyfaen. Hadde hatt problemer med å glemme dette hadde det vært min veninne. Anonymkode: 0a018...57e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar Virker som hun bare ville ha pengene for den, siden hun plutselig ikke var interessert i den mer. Anonymkode: 7c8d6...5b4 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar Altså.. lov å bli skuffa over noe,sånn inni seg,men man sier da virkelig ikke noe om det til noen!! Her mangler det noen antenner! Anonymkode: 75cc1...2ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar Hun er frekk, men det kan også være frekt å bruke mindre på en gave enn det som er avtalt formelt eller uformelt. Vi er f.eks. fire venninner som kjøper gaver til hverandre til bursdag til ca. 2000 kr til hver (tre som spleiser). Dersom vi finner noe på tilbud legger vi til slik at verdien blir rundt 2000 likevel. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #27 Del Skrevet 23. januar Jeg pleier vanligvis å forsvare at man kan bli skuffet over gaver, men i dette tilfellet er jeg enig med flertallet: venninna di er veldig utakknemlig og ikke rent lite frekk! Hvis jeg virkelig ønsker meg noe, driter jeg jo i om det er kjøpt på salg eller omså brukt. Hvis man er sugen på penger, får man heller ønske seg penger eller ta ansvar for eget liv og spare opp penger selv. Anonymkode: bad3b...e19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #28 Del Skrevet 23. januar Hva slags vennegjeng er dere som ikke ser at dette er helt merkelig? Er det så viktig for dere å tekkes bursdagsbarnet at dere velger å se bort fra all sunn fornuft? Anonymkode: 9cff6...cba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinktulip Skrevet 23. januar #29 Del Skrevet 23. januar Utakknemlig venninne har du.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 23. januar #30 Del Skrevet 23. januar Det spørs jo, ente dere opp med å betale en 100 lapp hver og hun har gitt dere gaver til 500 forstår jeg henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #31 Del Skrevet 23. januar Har dere funnet en ugunstig farge eller størrelse? Hvis ikke.. sykt frekt av henne. Anonymkode: 3274a...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #32 Del Skrevet 23. januar Så egentlig ønsket hun seg masse penger av venninnene sine, og ikke denne gjenstanden. Anonymkode: 0df35...a0c 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #33 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): En venninne har i lang tid ønsket seg en spesiell gjenstand, men de koster en del så lenge har det vært en fjern drøm. Plutselig en dag fant jeg denne tingen til 75% rabatt, kall det et lykketreff. Selv med rabatt ble den litt dyr så flere venninner gikk sammen om dette. Hun ble veldig glad når hun fikk den, men nå et par uker etterpå har jeg fått spørsmål om den og hva det kostet. Hun hadde ombestemt seg og ville bruke tilgodelappen, men ble skuffet når hun så at det ikke var flere tusen tilgjengelig, men tilbudssummen. Hun mener det ble en dårlig gave fra så mange. Har hun rett i det? Er gave kjøpt på tilbud for lite i verdi enda det var nøyaktig det hun hadde drømt om? Noen av oss mener hun har rett mens jeg er usikker, andre mener hun er frekk Anonymkode: 5862b...a9d Dere bruker den summen dere pleier. Er gaven billigere suppler med mer.. Gå sammen flere om den er dyr selv på tilbud, men samme pris som hver av dere ville brukt til vanlig Anonymkode: d0726...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 23. januar #34 Del Skrevet 23. januar Fy flate for en utakknemlig kjerring. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #35 Del Skrevet 23. januar Hun hadde aldri fått en gave igjen. Hvis vi hadde fortsatt vennskapet. Anonymkode: e4b70...441 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #36 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så egentlig ønsket hun seg masse penger av venninnene sine, og ikke denne gjenstanden. Anonymkode: 0df35...a0c Tenker jeg også. Hun ville kapitalisere. Hun viste sitt sanne jeg. Neste gang gir dere et gavekort om hun skal få noe i det hele tatt… Anonymkode: 993f6...22b 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23. januar #37 Del Skrevet 23. januar Da vet dere hva slags gave dere kan forvente. For en utakknemlig kjerring. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. januar #38 Del Skrevet 23. januar Venninna di er både grisefrekk og utakknemlig. At det går an! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #39 Del Skrevet 23. januar Jeg vil gjerne høre mer fra TS om hva de som er enig med henne argumenterer med?? For det gir INGEN mening dette her, det viser jo knalltydelig at hun kun ønsket dyr gave for å kunne få cash?! Anonymkode: d17df...a54 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #40 Del Skrevet 23. januar Hva er det men jenter i dag? hvor er æren? Anonymkode: 121b7...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå