AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Personalet der jeg bor stjeler fra meg, hva kan jeg gjøre? Dyrebare ting som betyr masse for meg.. Anonymkode: 54ab4...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Lås det inn. Anonymkode: c6ad2...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Har du noen i familien som kan oppbevare det for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Sett opp et kamera og overvåk rommet ditt. Er du sikker på at det ikke er pasienter som stjeler? Anonymkode: 2b85e...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Rapportere det først og fremst. Hvis du bor på institusjon eller sykehus, så ikke ta med verdisaker dit. Be familie hente det? Anonymkode: 9bb03...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Ta det opp med lederen der du bor. Der jeg jobber har hun en safe på kontoret der beboerne kan oppbevare verdisakene sine, hvis de ønsker. Jeg ville også ha politianmeldt forholdet. Anonymkode: 9a385...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå