AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Mine foreldre feirer gullbryllup og jeg og min søster ønsker å gi dem noe fint, men er helt blanke på hva. De er ikke spesielt glade i turer og store aktiviteter. Ikke så glad i vin eller den typen ting. Ingen spesielle interesser. Haha, noen som har forslag? 😅 Anonymkode: b0462...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Hmm. Jeg tenker ofte opplevelser i den alderen ja, for de har jo ofte alt de trenger. Men hva med en finere middag, flerretters? Natt på spahotell? Er det ingenting de synes er interessant? Anonymkode: 35392...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hmm. Jeg tenker ofte opplevelser i den alderen ja, for de har jo ofte alt de trenger. Men hva med en finere middag, flerretters? Natt på spahotell? Er det ingenting de synes er interessant? Anonymkode: 35392...dd5 Takk, det er gode tips. De liker ikke spa (jeg vet, merkelig😆), men en middag er jo alltids en mulighet 👍 Anonymkode: b0462...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå