AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Eller bruke pengene på noe annet? Anonymkode: 0b00b...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Hvorfor skulle det ikke være et poeng? Min mor på 88 år har smartklokke. Den bruker hun hver dag og har stor glede av. Den gjør at hun oppdager hver gang vi ringer (hun hører dårlig). Hun får opp på skiven hvem som ringer. Hun får også opp innholdet i SMS direkte. I tillegg får det henne til å bevege seg mer. Om hun en dag ikke oppnår et visst antall skritt, så går hun noen runder ekstra i huset. Anonymkode: 87c00...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar Det kommer jo veldig ann på de teknologiske ferdighetene til personen det. Anonymkode: 9f241...08b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 8.29): Det kommer jo veldig ann på de teknologiske ferdighetene til personen det. Anonymkode: 9f241...08b Ekspander Man trenger bare å parre klokken opp mot mobilen en gang. Det kan giver hjelpe til med. Å avlese antall skritt er ikke vanskelig, det trenger man ikke teknologisk ferdighet for å klare. Anonymkode: 87c00...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Mamma (80 år) har hatt smartklokke i 5-6 år nå, og hun vil ikke ha annen klokke. En stor fordel for henne er at tallene på smartklokken er lettere å se på grunn av størrelse og lys. Vi har skrudd av pulsmåleren på hennes, den vil hun ikke ha, men hun har stor nytte av å følge med på antall skritt, og å få telefonvarsel på håndleddet. Anonymkode: 14678...e7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Trådstarter. Min mor liker å se seg selv som teknisk. Men er det ikke. Har også litt dårlig syn. Men smart dame. Hun er litt der at enten blir hun hektet 100% eller så skroter hun den. Helst skal de nye være egen ide. Hun vil aldri klare å parre den selv. Anonymkode: 0b00b...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 8.48): Trådstarter. Min mor liker å se seg selv som teknisk. Men er det ikke. Har også litt dårlig syn. Men smart dame. Hun er litt der at enten blir hun hektet 100% eller så skroter hun den. Helst skal de nye være egen ide. Hun vil aldri klare å parre den selv. Anonymkode: 0b00b...8c2 Ekspander Det hadde verken mine foreldre eller svigerforeldre klart selv heller. De er alle ca 70. Her er det min mann som må sette opp telefoner/rutere/modem, så parring av enheter er så langt fra deres kompetansenivå at ei smartklokke hadde blitt liggende i en skuff. Selv er jeg 40 og har grei teknisk innsikt, men jeg er dritt lei denne parringen av AndroidAuto på bilen og headset som hopper av og på helt random. Prøvde å slenge inn ei smartklokke i den miksen, men den klokka gikk fort videre til ungdommen i huset. Kanskje jeg bare har knotet det til for meg selv, men jeg er litt lei av all denne parringen som kun funker dersom hvisatte bladidah🙄 Anonymkode: fa81f...ac0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar Jeg hadde blitt Mega skuffet om jeg fikk smartklokke uansett anledning. Jeg fikk en for noen år siden, da ønsket jeg meg en sånn. Jeg ville ha skritteller og ha oversikt over søvnmønsteret mitt. Jeg sliter med søvn, så har mange våke netter bak meg. En natt jeg ikke fikk sove, så sto jeg opp og så på en serie. Etterhvert sjekket jeg hva klokken viste og der hadde jeg vært i dyp søvn i flere timer. Siden da har jeg ikke ønsket meg sånn klokke. Jeg kastet den som viste helt feil resultatservice. Anonymkode: 5745f...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. januar #9 Del Skrevet 23. januar Det kommer vel helt ann på personen. Jeg vet om 70-åringer som hadde elsket det og de som ikke hadde hatt glede av det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Del Skrevet 23. januar Kommer an på om vedkommende behersker det, og ikke minst ønsker seg det. Anonymkode: 60106...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #11 Del Skrevet 23. januar Min personlige erfaring er at du skaffer deg mye ekstrajobb selv, dersom personen ikke har teknisk kunnskap… Anonymkode: e0731...be6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå