AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:52 #1 Del Skrevet torsdag kl 07:52 Hei Driver en frisørsalong med en kompanjong, vi er i en oppstart å vet det tar tid å bygge seg opp. Det som passer så dårlig nå er de økonomiske midlene. Vi viste det var en risk, men likevel ikke at alle renter, kommunale gifter å alle dagligdagse ting skulle stige så enormt mye. Vi tar enda ikke ut levelig lønn for å holde bedriften gående. Men det passer dårlig kombinert med økte utgifter all over. Ønsker nå egentlig noe "ved siden av" å ønsker tips til hva det kan være. Må øke min inntekt likt for å få ting til å gå rundt. Men står fast på hva det kunne vert. Ønsker noe som ikke tar for mye "tid" noe som kan bli gjort på kvelden å helst hjemme ifra. Har dere tips til meg ? Ønsker ikke frekke, spydige kommentarer så kjenner du presse for å åpne munnen å drittslenge ønsker jeg å holde denne tråden fri fra det:) Anonymkode: d47e9...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden *dytt* Anonymkode: d47e9...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå