Gå til innhold

Dere i 40 årene, hadde dere giddet å satse på en motpart på samme alder,som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helt klart. Tenk bare på hvilke muligheter som finnes der til å forme han til den elskeren jeg ønsker. Men det ville kreve tålmodighet og ærlighet fra min side også.

Anonymkode: 7ac00...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Irak skrev (7 timer siden):

Hva mener du? 

At det hadde nok gått med en uerfaren også.

Anonymkode: 3633f...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, nettopp. De er i utforskningsfasen, mens de fleste i 40-årene har prøvd en del forskjellig og vet hva de liker. Jeg vil ha en som er trygg på seg selv og vet hva han liker i senga og hvor vi vet at vi har sammenfallende tenningsmønstre nettopp fordi vi er seksuelt erfarne. 

Anonymkode: 4b0b3...b8d

De kan og være på nedadgående kurve, at vedkommende har gjort det meste og er lei og ikke får opp lysten. 

Anonymkode: 6e1b8...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lite sekskuell erfaring er det minste problemet. Den manglende forholdskompetansen er et større problem.

Anonymkode: c8952...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, klart det. Om det ble noe puling omtrent umiddelbart 

Hvorfor det? Jeg er ikke jomfru, men ville aldri hatt sex med noen «omtrent umiddelbart» uansett. Det beste er å vente til man blir bedre kjent, uansett, men spesielt for en som er jomfru, da er det viktig med trygghet, vite at man stoler på hverandre og vil være sammen. DA kan man utforske sex sammen.

Anonymkode: 9ad4a...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis alt annet stemt så hadde jeg ikke tenkt over det. Alt av verdier og slik. Sexen kan vi fikse så lenge man er åpen. 

Anonymkode: 016bf...f00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig, vi ville jo hatt åresvis med opplæring fremover, så absolutt null stress. 

Men jeg er under kategorien "som fint kan ha ett aktivt sexliv, men også kan fint leve uten." jeg tenner adskillig mer på hjerne, enn det som er mellom beina, så for meg vil det vil jo fremdeles vere ett menneske der som jeg vil satse på og leve med, om kjemien var der. 

Anonymkode: 79036...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

At det hadde nok gått med en uerfaren også.

Det har jeg allerede prøvd to ganger. Det gikk ikke så veldig bra...

De var for emosjonelt umodne. Lot seg friste av andre kvinnfolk. Sier ikke det gjelder alle. Mulig jeg har hatt maks uflaks..

Så en mann som klarer å stå imot fristelser er veldig sexy for min del. Det er en mann med karakter. 

Jeg har kun sex i forhold. Ikke ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen, men de var også seksuelt uerfarne.

For meg? Nei. 

Ikke fordi jeg har ligget med mange, men i langvarig forhold har jeg ligget såpass mye at å starte på tenåringsnivå ikke ville fungert for meg. 

Heller ikke interessert i noen hvis erfaring er mye kortvarige greier. Så antall er ikke poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker 40 år og jomfru, ingen tidligere forhold er et rødt flagg, når noen har vært alene så lenge har man sikkert masse sære vaner og lite sosiale antenner, har 2 familiemedlemmer som er slik

Anonymkode: 2bfbb...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

i teorien hadde ikke det vært noe problem, men i praksis føler man ofte på årsakene.

Anonymkode: 0b8cb...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (2 timer siden):

Det har jeg allerede prøvd to ganger. Det gikk ikke så veldig bra...

De var for emosjonelt umodne. Lot seg friste av andre kvinnfolk. Sier ikke det gjelder alle. Mulig jeg har hatt maks uflaks..

Så en mann som klarer å stå imot fristelser er veldig sexy for min del. Det er en mann med karakter. 

Jeg har kun sex i forhold. Ikke ellers. 

Men problemet med disse var jo da at de var emosjonelt umodne. 

Anonymkode: e2db3...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men problemet med disse var jo da at de var emosjonelt umodne. 

Anonymkode: e2db3...0e9

Det henger sammen. Kropp og psyke. En balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...