AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen problem Anonymkode: 88f0a...fbb Nei, absolutt ikke. Kan jo også være noen skeive som har erfaring pga litt snevert miljø. Kan bli mye moro ut av noe uforløst. Anonymkode: 5f1f3...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar *som mangler erfaring Anonymkode: 5f1f3...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må ikke tenke at de fleste vil ha erfaring! De fleste vil ha en de har kjemi med og trives med, og jeg vil tro de fleste foretrekker ingen erfaring framfor sinnsykr mengder erfaring. Du må uansett skape erfaring med den personen, så det er ikke sikkert erfaring med andre bidrar det minste! Fokuser heller på hvor spesiell og utvalgt den du kommer til å ligge med vil føle seg! Kvinner spesielt elsker å føle seg utvalgte og spesielle! Anonymkode: 671e4...b22 Ja, skjønner jo at kjemi er det viktigste. Går helt fint.å snakke med kvinner, føler jeg som sagt. Er bare det å få den rette kjemien , som passer med begge Anonymkode: 85e36...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar Ja, det er egentlig bare positivt. Mindre bagasje. Anonymkode: 98eab...909 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar Det som taler for er jo da at jeg vet at han ikke har besøkt prostituerte og ikke er av den kaliberen. Men jeg kan ikke si hverken ja eller nei, fordi det avhenger så mye. Men, hvis alt ellers er fantastisk så hadde det nok ikke hatt noe å si. Anonymkode: 27345...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar Jeg synes ikke det har så mye å si. For eksempel det hadde ikke gjort noe særlig forskjell om du hadde hatt sex en gang eller to som 20-åring. Hovedproblemet er kanskje grunnen til at du ikke har hatt noen kortvarige eller langvarige forhold til nå. Og ikke «jomfru-statusen» i seg selv, selv om det er nok stigmatiserende og føles vanskelig. Anonymkode: 622be...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #27 Del Skrevet 23. januar Så lenge vi er sexkompatible, så ville det ikke brydd meg. Fordelen er jo at man da kan forme og lære partner opp som man vil og ønsker 😏 Ulempa er jo at vedkommende muligens har fått teknikk og muligens hardhendt håndtering samleie ikke vil kunne fikse enkelt, eventuelt kronisk tidlig sædavgang - eller holde på i 45 min før det går (fordi det MÅ være slik, ikke fordi man har så innmari lyst på et 45 min knull - som ville betydd gnagsår i dåsa, tror jeg). Men, da er vi heller ikke sexkompatible, og det blir takk og farvel. Anonymkode: 4e278...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #28 Del Skrevet 23. januar Usikker. Det kommer an på mannen. I utgangspunktet er jeg ikke interessert i å lære opp noen så en som aldri har bodd sammen med en partner og heller ikke hatt sex ligger allerede på minussiden. Anonymkode: 4b0b3...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #29 Del Skrevet 23. januar Har dere tenkt på en ting.. at de som venter med sex har mye de vil prøve og kan være mer spennende enn en som har prøvd det meste? Anonymkode: 6e1b8...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #30 Del Skrevet 23. januar Jeg hadde ikke hatt noe imot, hvis vedkommende var jomfru uten spesiell grunn. Anonymkode: 3a232...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #31 Del Skrevet 23. januar Ja, dersom han ikke var av den usikre typen som da lot seg påvirke av at jeg langt ifra er det. At jeg har erfaringer, er trygg på hva jeg liker og ikke liker etc. Har opplevd det som et problem tidligere, da de har kjent på sjalusi og usikkerhet rundt det. Gidder ikke sjalusi. Et godt og fungerende sexliv er viktig, men antall partnere har ingenting å si. Anonymkode: 62d7b...3ab 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #32 Del Skrevet 23. januar Nei, hvorfor skulle jeg det i all verden skulle jeg det? Anonymkode: 49a22...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #33 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjønn eller legning spiller ingen rolle. Kunne dere våget å satse på en jomfru i godt voksen alder , om dere likte hen? Eller er god sex på dette stadiet for viktig? Anonymkode: 6718f...847 God sex handler om kommunikasjon og ikke teknikk. Sex er ikke en sport som gold som krever muskelminne ala golf eller fortball. Selvfølgelige ville jeg ha gitt det et forsøk. Anonymkode: d20cd...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #34 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjønn eller legning spiller ingen rolle. Kunne dere våget å satse på en jomfru i godt voksen alder , om dere likte hen? Eller er god sex på dette stadiet for viktig? Anonymkode: 6718f...847 Nei det hadde jeg nok ikke. Jeg ønsker på ingen måte ofte sex. Men når jeg har sex, så må den være bra. Jeg er ferdig med utprøving og utforsking for flere år siden. Jeg vet hva jeg vil og hva jeg liker. Jeg ønsker en partner på samme stadiet seksuelt. Anonymkode: f58f9...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #35 Del Skrevet 23. januar Nei. For stor sannsynlighet for at hun har sosiale utfordringer. Med mindre hun er vikt religiøs, og det er i hvert fall ikke interessant. Anonymkode: 07ec3...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #36 Del Skrevet 23. januar Ja, absolutt. Da kan jeg jo lære han opp og vi kan eksperimentere sammen. No problem! Anonymkode: eaa51...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 23. januar #37 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjønn eller legning spiller ingen rolle. Kunne dere våget å satse på en jomfru i godt voksen alder , om dere likte hen? Eller er god sex på dette stadiet for viktig? Anonymkode: 6718f...847 Ja, men blir han sint eller aggressiv når vi snakker sammen om f. eks sex så er det rett ut. Kommunikasjon er veldig viktig for meg og jeg orker ikke noen som skal være sinna. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #38 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere tenkt på en ting.. at de som venter med sex har mye de vil prøve og kan være mer spennende enn en som har prøvd det meste? Anonymkode: 6e1b8...233 Ja, nettopp. De er i utforskningsfasen, mens de fleste i 40-årene har prøvd en del forskjellig og vet hva de liker. Jeg vil ha en som er trygg på seg selv og vet hva han liker i senga og hvor vi vet at vi har sammenfallende tenningsmønstre nettopp fordi vi er seksuelt erfarne. Anonymkode: 4b0b3...b8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #39 Del Skrevet 23. januar Nei. Anonymkode: 2146d...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. januar #40 Del Skrevet 23. januar Jeg traff ei "nesten jomfru" rett på nyåret👍 Nå er det bare å knuse myten.. om at ei jomfru ikke er deilig og flink nok 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå