AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Er det en god ide å fortelle? Vil ikke ødelegge forholdet Anonymkode: 3cbcc...9f0
Irak Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar Jeg kan ikke helt forstå grunnen til at dette skal ødelegge forholdet...Det er meg da. Det hadde ikke hatt noe å si for min del. 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar Det kommer an på skoen. Stiletthæler hadde kanskje vært greit, svette gymsko eller crocs not so much. Anonymkode: 79ca1...61f 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Skrevet 23. januar Ganske uskyldig det, da. Anonymkode: 58d07...759 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det en god ide å fortelle? Vil ikke ødelegge forholdet Anonymkode: 3cbcc...9f0 Hadde vært glad om mannen fortalte meg sine fetisher , skulle funnet sko jeg da Anonymkode: fc2ae...185 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Skrevet 23. januar Om du ikke er Jerry Brudos, så Anonymkode: b0835...135 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Skrevet 23. januar Grenseland. Kan gi vibb til fetisj på føtter som et GAME OVER. Anonymkode: 972ad...81e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Skrevet 23. januar Hva slags betydning vil det ha for forholdet og deres sexliv? Onanerer du med sko? Hvilke sko? Får du utløsning i dem? Har du egne sko til dette formålet? Hadde min mann fortalt meg om dette, hadde jeg hatt mange spørsmål han helst måtte ha svart ærlig på, selv om det er av privat karakter. Rett og slett fordi jeg ville vært nysgjerrig, men også for å få en enklere forståelse av fetisjen og også fordi jeg muligens alltid ville lurt på om han brukte mine sko 😅 Sko virker uskyldig nok, føtter ville vært uaktuelt. Muligens fordi jeg aldri ville blitt kvalifisert for en slik fetisj 😂 Anonymkode: 74995...8e1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Skrevet 23. januar Mannen min har kjempetenning på nylonstrømper og strømpebukser, jeg har det på så og si hver gang vi har oss. Det gir meg ingenting i seg selv, men jeg liker at det tenner ham. Hadde noen runder rundt det med om det var strømpene eller meg han tente på. Har landet på at det er en kombo, jeg har mine greier som jeg liker at han gjør og det hadde ikke vært det samme om det ble utført av en annen mann. Så med det i bakhodet mener jeg at du absolutt bør fortelle henne det. Det er jo kanskje ikke hennes cup of tea, men det kan jo tenkes at hun enten syns det er sexy eller at hun tenner på å tenne deg. Kan jo begynne litt forsiktig med å si at du syns det er sexy med høye hæler for du evt introduserer sure gymsko, hvis det er det du egentlig mener med å tenne på sko. Anonymkode: 48f28...e4f 1
Kjempen Skrevet 23. januar #10 Skrevet 23. januar Jeg har fetish for damer i høye stiletthæler, og dama vet det. Hun gleder meg ofte ved å gå i hæler. Jo høyere det bedre.😁
Tummy Skrevet 24. januar #11 Skrevet 24. januar Det er fryktelig mange fetisj varianter her i verden, og muligens flest menn som har slike fetisj's. Og dessverre er det ofte vanskelig å dele dem med partneren "og menn kan generelt være litt svake i dette med kommunikasjon rund sex og drømmer samt fetish's" (Det er en fysisk forskjell på damer og menn rundt det med hvordan hjernen er bygget opp og hvilke deler som kommuniserer med hverandre mer eller mindre effektivt) Det kan ha noe med dette å gjøre. Men dåg ikke alle under en kam( så jeg ikke får KG politiet etter meg)!! En går å lurer på om en kan bli avvist. - æsj er det noe du liker ikke snakk om det igjen. eller - jeg forstår det ikke hva det er med denne greia di. - jeg aksepterer det men forstår det ikke, ha det for deg selv. En kan og ta utfordringen her og "prøve det ut. For eksempel å gå i "her litt lekre sko. Til og med i senga eller en fredelig lørdagkveld i sofaen ( hva gjør vel det). Kan faktisk vær det blir litt kjekt utover kvelden, selv om akkuratt den tingen ikke gir deg noe. Eller ta utfordingen og spør, har du noe fetish eller kinks, som du ønsker å dele med meg. Fetisj er normalt ikke konkurerende, men mer å regnes som krydder. Desverre så opplevs det som et konkurerende element. La oss si det er et konkurerende element. Så om en bruker elementet en gang iblant, ( eller er en utro mot deg med ting: sko, ballonger, dunjakker, pels, støvler...) så vil jeg tro at du får 10 ganger tilbake i kjærlighet. Din kjære går i kjærlighets rus leenge etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå