AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Utekatt med luke som ikke har spydd inne før har nå spydd 2 ganger på en uke. Samboer sier at katter spyr en gang hver dag bare at de vanligvis går inn. Dette tror jeg ikke på da den ikke spydde en eneste gang når den var innekatt en mnd, og vil at katten skal sjekkes hos veterinær. Er det noen som har erfaring med en slik situasjon? Anonymkode: b559f...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hårballer? Eller noe den har spist som den ikke har tålt Anonymkode: d2411...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ikke hårball så vet ikke hvorfor, den har mulighet til å være ute, men 2 ganger på en uke syns jeg er litt rart, den har ikke fått noen ny mat fra oss enn vanlig Anonymkode: b559f...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Hva inneholder spyet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Hårballer, spist noe som irriterer, eller innvollsorm. Anonymkode: 30037...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Ser rett og slett ut som en blendet suppe. Første gangen luktet det aom dieré, og så ut som men samboer påstår at det er spye, denne gangen var det definitivt det for tynnere. Burde jeg insistere på veterinær? Hva ville dere gjort Anonymkode: b559f...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden En hårball er ikke nødvendigvis en fin liten ball med hår, det kan se mye mer grisete ut. Anonymkode: a7e0e...8aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Kan være orm. De bør ha markkur 3-4 ganger i året Katter spyr ikke daglig Anonymkode: 27a10...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Sikkert hårball. Anonymkode: ec691...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Hadde ikke stresset med veterinær for at katten har spydd inne to ganger. Anonymkode: f326b...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ville gitt markkur. Kan være bendelorm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #12 Del Skrevet 52 minutter siden Katten min spyr av og til, mest fordi han er glupsk. Han har fri tilgang på mat, men hvis skåla har blitt tom for så å bli fylt igjen, så spiser han til han spyr. (Skåla er evt tom kun i noen timer etter som vi ser skåla når vi slipper hunden ut og inn.) Han spiser også mye når han kjeder seg, og spyr. Særlig hvis været er dårlig ute slik at han ikke har giddet å gå ut på en dag eller to. Men sjekk avføringa, klem og kjenn på mage/tarm, og observer og se om katten er preget på noen måte. Anonymkode: 63bd0...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå