AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hvilket signal sender det ut? Vil ikke lage noe dårlig stemning men er noen fra ungdomsskolen jeg ikke gidder følge med på lenger. Hvordan hadde du tatt det om en gammel klassekamerat sluttet å følge deg? Anonymkode: 2dbbd...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilket signal sender det ut? Vil ikke lage noe dårlig stemning men er noen fra ungdomsskolen jeg ikke gidder følge med på lenger. Hvordan hadde du tatt det om en gammel klassekamerat sluttet å følge deg? Anonymkode: 2dbbd...79a På sosiale medier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Det er vel lov. De merker det vel ikke engang. Anonymkode: c79b4...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Selvfølgelig behøver du ikke å følge dem. Sånt bestemmer man selv. Jeg hadde en gjeng med grusomme folk i klassen på ungdomsskolen. Er selvfølgelig ikke venn med dem eller følger dem noe sted. Selv om jeg nå, 100 år etterpå, skjønner at de mest sannsynlig kom fra elendige og ressurssvake hjem, og ikke eide oppdragelse. Jeg hilser heller ikke på dem om jeg møter dem. De ødela tre år for meg og mange andre, og jeg skylder dem ingenting. Anonymkode: bea2f...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Kan være dumt og men vet ikke Anonymkode: 5cd88...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden SoMe er veldig 2012. Så ja, du kan trygt slutte å følge de. Anonymkode: 28b37...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå