Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Da er det 6. mars og startskuddet for mammutsalget har gått! Har dere vært og handlet, jenter? Jeg har vært ute og fått meg 6 nye romaner, 3 bøker om hunder, 3 faktabøker og 3 Ole Brumm bøker! Digg!
Gjest allium Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bestilte fra Haugen bok i forrige uke, og fikk pakken idag.
Nella Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Også bestillt masse fra haugen i helga og vært i bokhandelen i dag. Ypperlig mulighet til litt gaver også.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Langt til bokhandel fra her jeg bor:-( men kommer til å ta en tur, og kanskje bestille på nettet også. Kjempegøy med Mammutsalg!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Nå har jeg bestilt seks bøker til fra Haugen Bok, titler som jeg hadde merket av men ikke fant i den lokale bohandelen. Og da var det kanskje på tide å få opp bokhyllen også...?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 Er det forskjellig typer bøker hver gang/hvert år?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Handla på bokhandelen på senteret i går Genialt bra salg, masse gode bøker til veldig gode priser!
Gjest Aurélie Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 Jeg går konsekvent etter kokebøker denne gangen
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #11 Skrevet 7. mars 2006 har de mammutsalg på kjeder som notabene? har to bokhandler her og begge er notabene.
Gjest allium Skrevet 8. mars 2006 #13 Skrevet 8. mars 2006 har de mammutsalg på kjeder som notabene? har to bokhandler her og begge er notabene. ← Hvis ikke, kan du jo bare kjøpe på nettet istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå