AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hei Vi blir en familie på 5 snart. Har sett på Ford Explorer og lurer på om noen har erfaring med den som familiebil? 🙂 Anonymkode: ed57a...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Den er 11cm kortere enn en ID.4, så det er en «liten» bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei Vi blir en familie på 5 snart. Har sett på Ford Explorer og lurer på om noen har erfaring med den som familiebil? 🙂 Anonymkode: ed57a...779 Tenker du på hybriden eller elbilen? Det er nemlig to vidt forskjellige biler. Hybriden er 5050 mm lang og 2004 mm bred, og kommer med 7 seter. Elektriske er 4460 mm lang og 1870 mm bred og har bare 5 seter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar Makavelli skrev (1 time siden): Tenker du på hybriden eller elbilen? Det er nemlig to vidt forskjellige biler. Hybriden er 5050 mm lang og 2004 mm bred, og kommer med 7 seter. Elektriske er 4460 mm lang og 1870 mm bred og har bare 5 seter Huh, tør ikke tenke på driftskostnadene til en 2,5tonns hybrid med treliters bensinmotor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar newman01 skrev (51 minutter siden): Huh, tør ikke tenke på driftskostnadene til en 2,5tonns hybrid med treliters bensinmotor... men fy søren hvor fin den er da 😉 Anonymkode: 22c91...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Makavelli skrev (3 timer siden): Tenker du på hybriden eller elbilen? Det er nemlig to vidt forskjellige biler. Hybriden er 5050 mm lang og 2004 mm bred, og kommer med 7 seter. Elektriske er 4460 mm lang og 1870 mm bred og har bare 5 seter Tenkte på hybriden Anonymkode: ed57a...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar Hybriden er snasen og komfortabel. En fin milsluker. Men det er en datamaskin på fire hjul. Jeg ville ikke eid den ut over garantitiden. Min Explorer hybrid som nybil hadde litt forskjellige barnesykdommer. Ladeluke som ikke ville lukke seg ordentlig, modul som ikke ble fikset i hele min eietid de to årene jeg hadde min. "Sovner" hvis du ikke kjører den ofte nok. Men det er ikke unikt for Explorer. Jeg har gitt opp disse nyere bilene. Anonymkode: 3d5c0...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå