AnonymBruker Skrevet 26. januar #21 Del Skrevet 26. januar Herman96 skrev (13 minutter siden): Takk for alle svar vi bestemte oss for og prøve 😅👍 Hvordan gikk det med dere? Hva ble deres erfaring? Anonymkode: fa88d...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 26. januar #22 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan gikk det med dere? Hva ble deres erfaring? Anonymkode: fa88d...8ef Du får gi de noen minutter til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 26. januar #23 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 23.50): Ja, da har hun vel funnet en kjekkas på jobb og er klar for å bytte deg ut. Kos deg. Tipper det blir kort erfaring. Det ender for de fleste med brudd «av andre årsaker». Hvorfor kan ikke menn være menn, som de var før. Sukk! Anonymkode: eafa6...58a Passiv-aggressiv sjalusi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #24 Del Skrevet 26. januar Jeg har ikke egen førstehåndserfaring, men jeg har en god kompis som har rast rundt på mange slike konstellasjoner, og har delt villig fra dette. Og jeg vil bare si: ikke stol på kona di. Dette er første steg for å bytte deg ut. Anonymkode: 16c49...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #25 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke egen førstehåndserfaring, men jeg har en god kompis som har rast rundt på mange slike konstellasjoner, og har delt villig fra dette. Og jeg vil bare si: ikke stol på kona di. Dette er første steg for å bytte deg ut. Anonymkode: 16c49...cc4 Om man ikke kan stole på partneren sin...Hvem kan man stole på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 26. januar #26 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har ikke egen førstehåndserfaring, men jeg har en god kompis som har rast rundt på mange slike konstellasjoner, og har delt villig fra dette. Og jeg vil bare si: ikke stol på kona di. Dette er første steg for å bytte deg ut. Anonymkode: 16c49...cc4 Jeg kjenner flere som utforsker dette, og aldri har jeg hørt at motivet var å «bytte ut» noen. I så fall en svært komplisert og krevende måte å «bytte noen ut» på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #27 Del Skrevet 26. januar Topper og daler skrev (5 timer siden): Passiv-aggressiv sjalusi. Jeg trodde jeg visste hva passiv aggressiv betyr, men her må du gjerne lære meg noe nytt. Anonymkode: f4aa2...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet tirsdag kl 15:46 #28 Del Skrevet tirsdag kl 15:46 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.22): Jeg og fruen har et forhold hvor vi er åpne om alt og snakker om vi ønsker Ho har kommet med fantasien at ho ønsker og være hotwife og spørt hva jeg syns om dette jeg må si jeg syns dette virker spennede Er det noen her som har gjort det før? Sto det til forventningene? Anonymkode: 91451...f1e Når hun hevder hun har en fantasi om å være Hotwife, og spør deg om hva du synes. Vet du hva hun spør om? Hva legger hun i fantasien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:57 #29 Del Skrevet tirsdag kl 15:57 Village skrev (På 23.1.2025 den 18.43): TS skrev: "Er det noen her som har gjort det før? Sto det til forventningene?" Din negativitet fremstår som malplassert på denne tråden. Og din kikkermentalitet det samme. Anonymkode: 9b6b5...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:00 #30 Del Skrevet tirsdag kl 16:00 Topper og daler skrev (På 26.1.2025 den 11.00): Passiv-aggressiv sjalusi. Aktiv-aggressiv kommentar. Anonymkode: 9b6b5...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet tirsdag kl 16:14 #31 Del Skrevet tirsdag kl 16:14 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aktiv-aggressiv kommentar. Anonymkode: 9b6b5...8ff Da sliter du med definisjonen, da aktiv aggressivitet må forstås som utilslørte trusler. Ingen trusler her, bare en observasjon. En observasjon om at noen blir aggressive i møte med seksualitet som er annerledes og som de er redd for, og derfor forsvarer seg mot den ved å skjelle den ut. Ikke så sjarmerende, med andre ord. Tenker man bør kunne lese om ulik seksuell aktivitet i et seksualitetsforum uten at man føler seg tvunget til å forsøke å tråkke på andre eller drite dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå