AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei Jeg og fruen har et forhold hvor vi er åpne om alt og snakker om vi ønsker Ho har kommet med fantasien at ho ønsker og være hotwife og spørt hva jeg syns om dette jeg må si jeg syns dette virker spennede Er det noen her som har gjort det før? Sto det til forventningene? Anonymkode: 91451...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kan gå begge veier egentlig 😅, bare pass på å sørge for at alle involverte klarer å holde følelser unna så går det bra, og da sikter jeg også til de hun evt treffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herman96 Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Stillalive skrev (10 minutter siden): Kan gå begge veier egentlig 😅, bare pass på å sørge for at alle involverte klarer å holde følelser unna så går det bra, og da sikter jeg også til de hun evt treffer. Erfaring selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Ja, men ingen lang erfaring på akkurat Hotwife. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Høres spennende ut, men det forutsetter at dere to har et solid forhold i bunn (har jeg lest). Har dessverre ingen egne erfaringer å bidra med. Jeg tenner på dette, men fruen er mer lunken til forslagene mine. Fortell gjerne om dere høster noen erfaringer. Kanskje starte litt forsiktig med trekant MFM for å se om du takler dette uten å bli veldig usikker og sjalu. Litt "sommerfugler" og "sjalusi" vil du nok uansett merke bare det ikke gjør deg usikker. Snakk om dette både i forkant og ikke minst etterpå. Sett grenser om dere ønsker det, men disse vil sikkert viskes litt ut etter hvert. Masse lykke til ❤️ Misunner deg litt som har en så "utforskende" dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #6 Del Skrevet 53 minutter siden Det er noe jeg kan fantasere om og vi praktiserer ikke absolutt monogami, men hotwife hadde nok blitt litt for mye for meg. Jeg vil gjerne være med på moroa, på en eller annen måte. Anonymkode: 6a717...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #7 Del Skrevet 13 minutter siden Ja, da har hun vel funnet en kjekkas på jobb og er klar for å bytte deg ut. Kos deg. Tipper det blir kort erfaring. Det ender for de fleste med brudd «av andre årsaker». Hvorfor kan ikke menn være menn, som de var før. Sukk! Anonymkode: eafa6...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå