Gå til innhold

Har jeg som asiater veldig dårlig sjanse på norske damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I min omgangskrets er asiatiske menn bare blitt mer og mer populære. Har vel å gjøre med økt spredning av asiatisk kultur gjennom filmer, serier, musikk osv. Sjansene dine er i alle fall mye bedre nå i dag enn de ville vært for f.eks 20 år siden. 

Anonymkode: 388ac...d02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Broren min er asiat og har alltid hatt norske kjærester, gift og har barn med ei nydelig blondine nå ❤️

De asiatiske mannlige bekjente jeg har som sliter på datingfronten er ikke heldig med utseende. Bittesmå og spinkle. Har en desperat undertone uten at de selv ser ut til å være klar over det.

Få damer som vil ha bittesmå menn, sier seg selv.

Anonymkode: 922df...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig du går litt fort frem. Der trekker jeg meg unna  alle om de går for raskt frem.

Selv faller jeg i utgangspunktet for personlighet,  så en god kombinasjon mellom  det å bli kjent, flørte og uten forventningspress, da er det en mulig klaff. Jo mer uvant for meg, jo mer tid.

Så jeg endte opp med en type jeg aldri så etter. Nettopp  fordi han tok seg tid med å bli kjent og flørte litt. Må ilke flørte for mye eller for lite. For lite, da havner du lett i friendsonen

Anonymkode: 891da...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som flere andre skriver her så kan asiatiske menn generelt fremstå som spinkle og feminine og dere er gjerne også lavere enn snittet for nordmenn. Hvor høy er du?

Jeg er 158 og 48 kg og utfra det såkalt liten og nett. Likevel kommer jeg ikke i nærheten av asiatiske damer i kroppsbygning og jeg føler meg rett og slett stor/ikke feminin med en lav og spinkel mann. Kall det gjerne komplekser - jeg aner ikke hvorfor det er sånn for min del. Selv om jeg er selvstendig og for likestilling så kan jeg ikke stikke under en stol at jeg føler meg mer trygg og beskyttet av en høy, bredskuldret mann. Jeg orker ikke tanken på at jeg skal bruke samme størrelse som mannen min f.eks.

Skulle ønske det ikke var sånn for det begrenser jo utvalget kun å tenne på menn over 185.

Når det er sagt - intelligens, humor og sjarm troner høyere enn høyde. Prøv ikke å være så selvbevisst på det du ser på som svakheter. Ta plass blant kameratene dine, flørt og si til deg selv at du er et catch. Det er ikke høyden man bygger et forhold på.

Anonymkode: 7b2e8...6da

Da finner du deg en av disse på 190 cm som føler maskuliniteten deres er truet av kvinner som er over 165 cm. De finnes jo der ute. Men jeg tror nok at en mann som ikke har det samme komplekset vil tenke at 30cm høydeforskjell er litt i meste laget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring som dame:

Det kommer helt an på hvordan du fremstår, og hvordan du behandler damer. 

Eier du utseendet ditt eller skjemmes du av opphavet ditt? Det har veldig mye å si.

Jeg har likt flere menn med asiatisk utseende, men dessverre har de ødelagt mye for seg selv enten ved å være usikre, deprimerte og antydninger til rusmisbruk, eller ved å være kvinnediskriminerende. 

Så, elsk deg selv, så skal du se at du også blir elsket. Lykke til❤️

K34

Anonymkode: 67557...22f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Asiatiske menn jeg kjenner havner ofte i vennesonen. Hyggelige menn, men de oser ikke akkurat maskulinitet. Det er en grunn til at det er vanskelig å skille menn og transkvinner i mange asiatiske land. 

Anonymkode: 98fcf...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Selvsikre menn driter i om dama er høyere, de er så trygge i sin egen maskulinitet at høyde er et ikketema. Jeg har vært sammen med menn som er lavere enn meg, og følte meg absolutt ikke stor og lite feminin av den grunn. Alt sitter i hodet.

Anonymkode: 8681e...166

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 21.48):

Det er mye Adolf holdninger blant damer her, sånn helt skjult. De tenker også mye mer på enn de innrømmer hva deres "venninner kommer til å godkjenne", for ikke å snakke om familie til tross for at de liker å leke "strong, independent woman" 😂

Anonymkode: 37963...472

Jeg har ingen Adolf holdninger, og jeg har aldri brydd meg om hva venninner kommer til å godkjenne. Så usikker er jeg ikke. Jeg går for etnisk norske menn, men alle er forskjellige. Det er bare smak og behag.

Anonymkode: 04e39...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...