AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har sørøst-asiatiske opprinnelse men født og oppvokst i Norge. Er godt integrert og har norske venner. Men jeg sliter i damefronten. Har prøvd å sjekke opp damer på byen, men blir hele tiden avvist eller sett på som et tredje hjul bak de norske kompisene. Har hendt til og med at utenlandske kompiser som er arabisk og afrikansk tiltrekker oppmerksomhet enn jeg. Mister litt motet av dette. Anonymkode: bbf32...9b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har sørøst-asiatiske opprinnelse men født og oppvokst i Norge. Er godt integrert og har norske venner. Men jeg sliter i damefronten. Har prøvd å sjekke opp damer på byen, men blir hele tiden avvist eller sett på som et tredje hjul bak de norske kompisene. Har hendt til og med at utenlandske kompiser som er arabisk og afrikansk tiltrekker oppmerksomhet enn jeg. Mister litt motet av dette. Anonymkode: bbf32...9b3 Kan bare si det sånn at hvis du har fulgt med på 90 days fiance så finner damer nesten alltid menn fra afrika, midtøsten og karibien når de søker fra utlandet. Det er ytterst sjelden de har en asiatisk mann. Jeg er gift med ei filippinsk dame og vet at det er veldig sjelden at damer finner noen derfra mens vi menn liker damene derfra. Sorry for å ødelegge mye av håpet ditt, men damer pleier å se på asiatiske menn som feminine og lave. Jeg håper virkelig du klarer å finne noen enten her eller i utlandet, jeg dro selv til Asia etter at jeg traff noen tilfeldig derfra på noen dating apper. Anonymkode: 46392...06a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Nja, jeg er fra Vietnam og har hatt flest norske kjærester. Gift med ei norsk dame nå. Vi er flere i kompisgjengen i samme situasjon, så det er ikke som at det ikke skjer. Men det er nok enda vanligere omvendt. Anonymkode: 9c53e...1ee 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Har ei tidligere sjef som er gift og har barn med en asiat,så det finnes nok ei for deg også🥰 Anonymkode: 76a41...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nja, jeg er fra Vietnam og har hatt flest norske kjærester. Gift med ei norsk dame nå. Vi er flere i kompisgjengen i samme situasjon, så det er ikke som at det ikke skjer. Men det er nok enda vanligere omvendt. Anonymkode: 9c53e...1ee Vil å se godt trent og muskuløs ut fjerne den stereotype om asiatere som nerder og tynne? Vil det hjelpe og øke sjansen min bedre? Jeg er fra Kambodsja forresten, men ikke så mørk i huden. Anonymkode: bbf32...9b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sorry for å ødelegge mye av håpet ditt, men damer pleier å se på asiatiske menn som feminine og lave. Vil å se godt trent og muskuløs ut fjerne den stereotype om asiatere som nerder og tynne? Vil det hjelpe og øke sjansen min bedre? Jeg er fra Kambodsja forresten, men ikke så mørk i huden. Anonymkode: bbf32...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Det er isåfall rart etter at de jentene mine har vært veldig betatt i de der k- pop guttene. Anonymkode: 93944...9f7 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hardt og brutalt, ditt utseende har folk et "elsk/hat" forhold til. Enten liker man det eller så liker man det ikke. MEN de damene som liker utseendet ditt, de liker deg virkelig. Og slutt å være 3. hjulet på vogna. Ta plass, ikke dilt etter dine norske kompiser om de bare tuller det til for deg. Anonymkode: 576e0...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Har faktisk aldri hørt noen ha fordommer mot menn med bakgrunn fra Korea, Filippinene, Japan og Kina. Men menn med bakgrunn fra India og Pakistan har dårlig rykte på seg (kan slå og kidnappe felles barn). Kanskje flere ser på deg som en de vil gifte seg med, ikke flørte med på byen? Anonymkode: afa7c...358 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har utenlandsk opprinnelse arabiske røtter, Jeg kunne godt tenkt med å date en asiatisk mann. prøve deg litt på de utalandske jentene og ikke kun de etiske norske men alle er forskjellig, kanskje er du bare på feil sted feil tid. Anonymkode: e84a6...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Nei ikke for min del iallefall, jeg synes asiatiske trekk er veldig fint Anonymkode: 5ea1a...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Ikke grav deg ned i de forestillinger. Jeg er ei norsk dame, og var sammen med en fra Asia. Han var super snill og intelligent som få. Det jeg falt for. Kjenner forresten en veldig sexy koreansk mann. Muskuløs! Han er opptatt med ei norsk, nydelig blondine. Når jeg tenker meg om kommer jeg på to til! Jobb med selvtilliten og spill på dine gode kvaliteter Anonymkode: 90e5f...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Det er mye Adolf holdninger blant damer her, sånn helt skjult. De tenker også mye mer på enn de innrømmer hva deres "venninner kommer til å godkjenne", for ikke å snakke om familie til tross for at de liker å leke "strong, independent woman" 😂 Anonymkode: 37963...472 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er en godt voksen dame som har vært svak for menn fra den delen av Asia hele livet! Aldri blitt noe mer enn lange blikk da... Anonymkode: bce72...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er mye Adolf holdninger blant damer her, sånn helt skjult. De tenker også mye mer på enn de innrømmer hva deres "venninner kommer til å godkjenne", for ikke å snakke om familie til tross for at de liker å leke "strong, independent woman" 😂 Anonymkode: 37963...472 Var ikke Adolf, Japan og Thailand på samme side da? Anonymkode: df105...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har sørøst-asiatiske opprinnelse men født og oppvokst i Norge. Er godt integrert og har norske venner. Men jeg sliter i damefronten. Har prøvd å sjekke opp damer på byen, men blir hele tiden avvist eller sett på som et tredje hjul bak de norske kompisene. Har hendt til og med at utenlandske kompiser som er arabisk og afrikansk tiltrekker oppmerksomhet enn jeg. Mister litt motet av dette. Anonymkode: bbf32...9b3 Litt av problemet er kanslke at det er kjent at dere kommer til kort på visse områder. Anonymkode: b3ebd...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har sørøst-asiatiske opprinnelse men født og oppvokst i Norge. Er godt integrert og har norske venner. Men jeg sliter i damefronten. Har prøvd å sjekke opp damer på byen, men blir hele tiden avvist eller sett på som et tredje hjul bak de norske kompisene. Har hendt til og med at utenlandske kompiser som er arabisk og afrikansk tiltrekker oppmerksomhet enn jeg. Mister litt motet av dette. Anonymkode: bbf32...9b3 Det har nok fint lite med utseendet ditt å gjøre, og mer å gjøre med utstrålingen din å gjøre, jobb med selvtilliten. Anonymkode: b3491...e9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var ikke Adolf, Japan og Thailand på samme side da? Anonymkode: df105...9a3 Adolf, Benito (Italia) og Japan, ja. Såkalte Axis Powers. Så ja, å gå etter norske damer er som å gå etter japanske damer i Japan. Eller etter italienske damer i Nord-Italia som er ekstra rasistisk. En fra Kambodsja har veldig lav sjanse. Anonymkode: 37963...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Ignorer gaslightingen her. Sannheten er at du som asiatisk mann har en sjanse i datingmarkedet, men oddsene er betydelig dårligere sammenlignet med en nordmann eller en afrikaner. Nesten alle mine asiatiske kamerater har vært single hele livet, til tross for at de er fantastiske menn med gode utdanninger, verdier og holdninger. Likevel opplever de å bli avvist før de i det hele tatt rekker å åpne munnen, spesielt på byen. Å trekke frem at "jeg kjenner en asiat som har kjæreste" som motargument blir en anekdotisk feilslutning. Det at noen få lykkes, motbeviser ikke at det finnes en betydelig skjevhet an asiatisk menn blir vurdert i dating. Anonymkode: 12625...126 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ignorer gaslightingen her. Sannheten er at du som asiatisk mann har en sjanse i datingmarkedet, men oddsene er betydelig dårligere sammenlignet med en nordmann eller en afrikaner. Nesten alle mine asiatiske kamerater har vært single hele livet, til tross for at de er fantastiske menn med gode utdanninger, verdier og holdninger. Likevel opplever de å bli avvist før de i det hele tatt rekker å åpne munnen, spesielt på byen. Å trekke frem at "jeg kjenner en asiat som har kjæreste" som motargument blir en anekdotisk feilslutning. Det at noen få lykkes, motbeviser ikke at det finnes en betydelig skjevhet an asiatisk menn blir vurdert i dating. Og gaslighter ikke du også? Anonymkode: bbf32...9b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå