AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Dere som ikke syns det , trenger ikke svare her. Og, helst gå mer inn i dybden enn at utseende forfaller Anonymkode: 8be0b...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Hvorfor ønsker du å vite det? Og hvorfor ønsker du ikke svar fra de som synes noe annet? Anonymkode: 37e97...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 19.02): Hvorfor ønsker du å vite det? Og hvorfor ønsker du ikke svar fra de som synes noe annet? Anonymkode: 37e97...e9e Ekspander Fordi jeg har lest flere plasser at folk synes der, hørt der og. Og, om folk ikke syns det, kan jeg lese det andre plasser. Vil heller ha utdypning, enn debatt Anonymkode: 8be0b...8d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 19.05): Fordi jeg har lest flere plasser at folk synes der, hørt der og. Og, om folk ikke syns det, kan jeg lese det andre plasser. Vil heller ha utdypning, enn debatt Anonymkode: 8be0b...8d7 Ekspander Hvis du har lest det flere plasser, så har de vel også skrevet hvorfor? Anonymkode: 37e97...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 19.05): Hvis du har lest det flere plasser, så har de vel også skrevet hvorfor? Anonymkode: 37e97...e9e Ekspander Ikke så mye mer, enn at utseende forfaller Anonymkode: 8be0b...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Har faktisk aldri hørt en eneste person si det, eller lest det noen gang. Anonymkode: bbf92...8a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 19.11): Har faktisk aldri hørt en eneste person si det, eller lest det noen gang. Anonymkode: bbf92...8a0 Ekspander Har bare hørt det her på KG, og det florerer av slike tråder. "Er livet over når man bikker 30?" "Livet er ferdig når man er 40" osv. Anonymkode: 37e97...e9e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar Om livet er kjedelig eller ikke har da ikke noe sammenheng med utseendet. Isåfall må man ha et temmelig spesielt liv der eneste moroa man opplever er at andre finner deg mest mulig attraktiv. Virker veldig snålt for meg. For min del tok livet seg veldig opp utover i 40 årene. Barna ble da store nok til at livet ikke lenger bare handlet om å leve i sirkler rundt dem og deres behov, og vi fikk frihet til å bruke energi, tid og penger også på hva vi ønsker å oppleve i livet. Totalt uavhengig av om utseendet har blitt påvirket av alder. Akkurat DET har ikke gitt verken mer moro eller mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Del Skrevet 23. januar Livet er hva man gjør det til, uansett alder! Anonymkode: 472f6...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå