AnonymBruker Skrevet 4. august #682 Skrevet 4. august Kålrota skrev (På 1.8.2025 den 14.55): Mens jeg synes Aslaug, Eldar og Viljar er de eneste som funker av de navnene. Folk har ulike preferanser. Her i fjorden er det så mange Liam, Leon og Luca at jeg blir helt svimmel. Man kan jo ikke tenke sånn når man gir barnet navn synes jeg da - babyer er man bare en veldig mikroskopisk del av livet. Tenk om man må gå med noe som er et "mer passende babynavn" når man en vakker dag er en godt voksen kar på 50+? Anonymkode: 841bb...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #685 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 14.42): Har jobbet som lærer og sett mange navn som jeg har stusset over. Feks Tyche Falle Lovinda Rinder Berthold Kormelia Findus Bellona (Alle helnorske) Anonymkode: bbad7...4b7 Er det noen som kaller barnet sitt for Findus? 😅 Katten min heter det, men har aldri hørt om noen mennesker med det navnet. Anonymkode: d28c8...343
tirben Skrevet 5. august #687 Skrevet 5. august Maleficenta skrev (På 3.8.2025 den 15.22): Er veldig voksne navn. Alle voksne har vel vært barn og fikk vel navnet sitt da? Kjenner flere barn nå som heter både Jens og Peder. Synes ikke det er noe spesielt. 4 1
MyMichelle Skrevet 5. august #689 Skrevet 5. august Jeg vet om en som heter Morris Marina fordi faren hennes liker den bilen.
AnonymBruker Skrevet 5. august #690 Skrevet 5. august En familie hadde barna Gunn Helene, Alf- Inge, Synnøve Marie, Inger Jenny og Odd- Magne. Så kom attpåklatten da mor var nærmere 50 år. Han heter Tommy, uten dobbeltnavn. Det var rart, særlig når begge brødrene har dobbeltnavn med bindestrek. Hadde jeg ikke visste bedre, ville jeg trodde at Tommy var et barnebarn. Anonymkode: babea...eab 4
AnonymBruker Skrevet 5. august #691 Skrevet 5. august tirben skrev (5 timer siden): Alle voksne har vel vært barn og fikk vel navnet sitt da? Kjenner flere barn nå som heter både Jens og Peder. Synes ikke det er noe spesielt. Det går an å skrolle videre om du syns enkelte ting går over hodet ditt. Anonymkode: 8a754...e96
AnonymBruker Skrevet 5. august #692 Skrevet 5. august MyMichelle skrev (16 timer siden): Jeg vet om en som heter Morris Marina fordi faren hennes liker den bilen. Stakkars unge. Også Morris da som det er så mye tull med. Vært det før, ihvertfall. Pappa kjørte Morris på 60-tallet og hatet den bilen. Anonymkode: 94276...274 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #693 Skrevet 18. august Elmine Mileah og Melinah (tvillinger) Neoh (tvilling heter Matteo) Anonymkode: 9cbd2...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #694 Skrevet 18. august MyMichelle skrev (På 5.8.2025 den 7.04): Jeg vet om en som heter Morris Marina fordi faren hennes liker den bilen. Nabogutten her heter Morris, må innrømme at jeg skvatt litt da han ble introdusert. Anonymkode: 187c3...2c1
Honey Dew Skrevet 18. august #695 Skrevet 18. august (endret) Kålrota skrev (På 1.8.2025 den 14.55): Mens jeg synes Aslaug, Eldar og Viljar er de eneste som funker av de navnene. Folk har ulike preferanser. Her i fjorden er det så mange Liam, Leon og Luca at jeg blir helt svimmel. Datteren min heter Aslaug. Hun ble oppkalt etter en tante som døde så altfor tidlig. Endret 18. august av Honey Dew 3 1
Honey Dew Skrevet 18. august #696 Skrevet 18. august Maleficenta skrev (På 3.8.2025 den 15.22): Er veldig voksne navn. Og de voksne som har disse navnene, ble født da de var voksne og fikk navnene da? 6
Melus Skrevet 19. august #697 Skrevet 19. august En “influenser” har nå to gutter som heter Theo og Leo. Altså.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #698 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 19.59): Elmine Mileah og Melinah (tvillinger) Neoh (tvilling heter Matteo) Anonymkode: 9cbd2...fd2 For noen utrolig grusomme navn - ille nok hver for seg, men hundre ganger verre sammen! Må innrømme jeg ser for meg ressurssvake foreldre som gir ungene sånne navn. Anonymkode: f6001...c11 5
AnonymBruker Skrevet 22. august #699 Skrevet 22. august Gro Celine. Helt ok navn hver for seg, men sammen blir det skikkelig...rart. Anonymkode: cecf7...365 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #700 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gro Celine. Helt ok navn hver for seg, men sammen blir det skikkelig...rart. Anonymkode: cecf7...365 De syntes sikkert Gro Anita ble for kjedelig og vanlig og ville være litt mer sofistikert Anonymkode: 94276...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå