Gå til innhold

Mest uvanlige eller overraskende barnenavn du har hørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torje og Malte.

Anonymkode: 94c9e...f69

Skrevet

Ikke at det er et uvanlig navn sånn sett, men gikk forbi en søskenflokk hvor mor sa "Nei, Olav!" til den ene guttungen. Ikke mange barn som heter Olav vil jeg tro. Kult!

Skrevet
Alaenera skrev (13 minutter siden):

Ikke at det er et uvanlig navn sånn sett, men gikk forbi en søskenflokk hvor mor sa "Nei, Olav!" til den ene guttungen. Ikke mange barn som heter Olav vil jeg tro. Kult!

Olav var det 15. mest vanlige guttenavnet til nyfødte ifjor og har vært populært/vanlig i sikkert 100år…

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Torje og Malte.

En fotograf i distriktet har veldig fine,  men litt uvanlige navn på barna sine. Blant annet Malte, Dante, og nå fikk hun nylig ei jente som heter Korse.

Anonymkode: 0566f...7a1

Skrevet

Brødrene Abel og Kian….

Anonymkode: 635f7...d9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Torje og Malte.

Jeg prøver hardt å få overtalt samboer til å kalle mageboeren for Torje 😂☺️ syns det er skikkelig kult og mandig. 😁

Anonymkode: 83d5a...eeb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

En fotograf i distriktet har veldig fine,  men litt uvanlige navn på barna sine. Blant annet Malte, Dante, og nå fikk hun nylig ei jente som heter Korse.

Korse-er ikke det et navn fra et eventyr? Der den gamle kona satte nesa fast i trestubben. Kommer ikke på hva det het.🤨

Anonymkode: e37b1...9ef

Skrevet
Alaenera skrev (2 timer siden):

Det er faktisk på den siste topp ti-lista. Men jeg må innrømme at jeg heller ikke hadde ventet det.

Topplista er her: Så populært er namnet ditt – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet

Anonymkode: a5aea...f65

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Korse-er ikke det et navn fra et eventyr? Der den gamle kona satte nesa fast i trestubben. Kommer ikke på hva det het.🤨

Tjenestepiken til Reveenka het Korse :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tjenestepiken til Reveenka het Korse :) 

Takk! Det var Reveenka,ja.😃

Skrevet

Da er vel jeg kanskje moren. Jeg har en sønn med navn Elvis. Har mange barn da. Hvis han har syv søsken, så er det min sønn du snakker om

Anonymkode: bde43...e9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 20.03):

Korse Simea faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Solihan

Anonymkode: 8f7fc...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...