AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:46 #561 Skrevet torsdag kl 16:46 Torje og Malte. Anonymkode: 94c9e...f69
Alaenera Skrevet torsdag kl 16:49 #562 Skrevet torsdag kl 16:49 Ikke at det er et uvanlig navn sånn sett, men gikk forbi en søskenflokk hvor mor sa "Nei, Olav!" til den ene guttungen. Ikke mange barn som heter Olav vil jeg tro. Kult!
Blådiamant Skrevet torsdag kl 17:04 #563 Skrevet torsdag kl 17:04 Alaenera skrev (13 minutter siden): Ikke at det er et uvanlig navn sånn sett, men gikk forbi en søskenflokk hvor mor sa "Nei, Olav!" til den ene guttungen. Ikke mange barn som heter Olav vil jeg tro. Kult! Olav var det 15. mest vanlige guttenavnet til nyfødte ifjor og har vært populært/vanlig i sikkert 100år… 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:03 #564 Skrevet torsdag kl 18:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Torje og Malte. Anonymkode: 94c9e...f69 En fotograf i distriktet har veldig fine, men litt uvanlige navn på barna sine. Blant annet Malte, Dante, og nå fikk hun nylig ei jente som heter Korse. Anonymkode: 0566f...7a1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:13 #565 Skrevet torsdag kl 18:13 Brødrene Abel og Kian…. Anonymkode: 635f7...d9c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:16 #566 Skrevet torsdag kl 18:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Torje og Malte. Anonymkode: 94c9e...f69 Jeg prøver hardt å få overtalt samboer til å kalle mageboeren for Torje 😂☺️ syns det er skikkelig kult og mandig. 😁 Anonymkode: 83d5a...eeb 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:51 #567 Skrevet torsdag kl 18:51 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): En fotograf i distriktet har veldig fine, men litt uvanlige navn på barna sine. Blant annet Malte, Dante, og nå fikk hun nylig ei jente som heter Korse. Anonymkode: 0566f...7a1 Korse-er ikke det et navn fra et eventyr? Der den gamle kona satte nesa fast i trestubben. Kommer ikke på hva det het.🤨 Anonymkode: e37b1...9ef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:04 #568 Skrevet torsdag kl 19:04 Alaenera skrev (2 timer siden): Ikke at det er et uvanlig navn sånn sett, men gikk forbi en søskenflokk hvor mor sa "Nei, Olav!" til den ene guttungen. Ikke mange barn som heter Olav vil jeg tro. Kult! Det er faktisk på den siste topp ti-lista. Men jeg må innrømme at jeg heller ikke hadde ventet det. Topplista er her: Så populært er namnet ditt – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet Anonymkode: a5aea...f65
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:06 #569 Skrevet torsdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Korse-er ikke det et navn fra et eventyr? Der den gamle kona satte nesa fast i trestubben. Kommer ikke på hva det het.🤨 Anonymkode: e37b1...9ef Tjenestepiken til Reveenka het Korse Anonymkode: a5aea...f65
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:08 #570 Skrevet torsdag kl 19:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tjenestepiken til Reveenka het Korse Anonymkode: a5aea...f65 Takk! Det var Reveenka,ja.😃 Anonymkode: e37b1...9ef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:19 #571 Skrevet torsdag kl 19:19 Da er vel jeg kanskje moren. Jeg har en sønn med navn Elvis. Har mange barn da. Hvis han har syv søsken, så er det min sønn du snakker om Anonymkode: bde43...e9b
Lorieen Skrevet 3 timer siden #572 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 20.03): En fotograf i distriktet har veldig fine, men litt uvanlige navn på barna sine. Blant annet Malte, Dante, og nå fikk hun nylig ei jente som heter Korse. Anonymkode: 0566f...7a1 Korse Simea faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå