AnonymBruker Skrevet 27. april #521 Del Skrevet 27. april Hårek. Anonymkode: 3054f...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #522 Del Skrevet 27. april Herkules Anonymkode: 5032e...62b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #523 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): rigmor Anonymkode: 2aea8...acc Rigmor er vel helst et navn på damer 60+.Ikke uvanlig navn,men fint er det ikke..(Min mening). Anonymkode: e37b1...9ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #524 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rigmor er vel helst et navn på damer 60+.Ikke uvanlig navn,men fint er det ikke..(Min mening). Anonymkode: e37b1...9ef Fælt å si, med det høres ut som en forkortelse for rigor mortis, dødsstivhet. Anonymkode: c7284...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #525 Del Skrevet 27. april Kanskje ikke så rare, men navn som Tian,Kian og Simonel synes jeg er merkelige Anonymkode: ef4a2...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #526 Del Skrevet 27. april Pippi, beklager. Anonymkode: 0566f...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #527 Del Skrevet 28. april Xerxes på en helsvensk gutt. Anonymkode: c64c6...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. april #528 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Xerxes på en helsvensk gutt. Anonymkode: c64c6...bbb Høres ut som en kjønnssykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 29. april #529 Del Skrevet 29. april Må si Timotheus, som Ulrikke Brandstorp har valgt. Hèlt katastrofe. (Joda, søtt frem til han har bikket 2 år...). Bjarne Johnny er et faktisk navn jeg av å tenke på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #530 Del Skrevet 29. april Maximillion eller Maksimillion Anonymkode: b234f...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:11 #531 Del Skrevet mandag kl 05:11 Jeg synes det er rart å møte en baby med navn som Kåre, Snøfrid og Oddny🙈 også synes jeg personlig at slike navn er grusomme, men sjarmerende likevel. Vet også som en baby som heter Elvis🙈 Anonymkode: 533bc...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:37 #532 Del Skrevet fredag kl 20:37 Ønske, syntes det var fint 😊, hun hadde 2 navn,men jeg husker ikke det andre. Anonymkode: 0566f...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FCC Skrevet 13 timer siden #533 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 12.54): På SSB er det 52 menn som heter Peik. Men jeg kjenner ingen av de,da.😉 Anonymkode: e37b1...9ef Sønnen til Lise Fjeldstad er en av dem. Søsteren hans heter Julie, men kalles Blomma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FCC Skrevet 13 timer siden #534 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 19.18): Elvis.. Norske foreldre-norsk etternavn. Anonymkode: e37b1...9ef Minner meg om Elvis Karlsson-bøkene av Maria Gripe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 12 timer siden #535 Del Skrevet 12 timer siden Tradegy skrev (På 29.4.2025 den 11.58): Må si Timotheus, som Ulrikke Brandstorp har valgt. Hèlt katastrofe. (Joda, søtt frem til han har bikket 2 år...). Jeg ser for meg (og håper) at han kommer til å forkorte det til Tim når han blir eldre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FCC Skrevet 12 timer siden #536 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 21.57): Så en på tv en gang som het Jørn Bjørn! Anonymkode: 1f286...68c Han her? https://halogalandteater.no/skuespiller/jorn-bjorn-fuller-gee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11 timer siden #537 Del Skrevet 11 timer siden princeofithilien skrev (1 time siden): Jeg ser for meg (og håper) at han kommer til å forkorte det til Tim når han blir eldre! De selv forkorter det til Timo ofte, i følge snappene hun legger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå