AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #501 Del Skrevet 21 timer siden Hampus Anonymkode: d7524...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #502 Del Skrevet 21 timer siden Barnenavn?? De fleste heter vel det samme som voksen? Anonymkode: 54a30...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #503 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi det gir mer mening? Altså kjenner en som fikk mellomnavnet «Augusta» fordi hun ble født i august, og en som fikk mellomnavnet «Lucia» fordi hun ble født på Lucia-dagen. Jeg regner alltid med at man er født i August om man heter August, født på våren om man heter Vår osv. Folk velger jo navn som de vil, men sånne type ren måned og sesongnavn er det jo mest naturlig at samsvarer med fødselstidspunkt - i hvertfall for meg(og regner med veldig mange andre) Anonymkode: 8956a...004 August er oppkalt etter navnet (keiser Augustus), ikke motsatt Anonymkode: 897b0...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #504 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): August er oppkalt etter navnet (keiser Augustus), ikke motsatt Anonymkode: 897b0...c84 Måneden altså Anonymkode: 897b0...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #505 Del Skrevet 18 timer siden Herkus Anonymkode: 8c7c8...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerbunn Skrevet 18 timer siden #506 Del Skrevet 18 timer siden Engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #507 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 19.26): Ja, jeg vet hvem det er også. Søsteren har vel også et litt spesielt navn. Kjenner ingen av dem personlig, de er barn av ei venninne av ei tidligere venninne. Og en Chris-Michael kjenner jeg også til. Anonymkode: 7fc76...141 Hmm, jeg vet også om Chris-Remi, Chris-Robin og Chris-Michael 🫣 Anonymkode: ccce6...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #508 Del Skrevet 18 timer siden Ikke så spesielt, men kjenner noen som fikk en gutt i 2021, og han heter Ronny Glenn. Syntes det er litt trist navn på en måte. Anonymkode: 3ff98...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #509 Del Skrevet 5 timer siden Usikker på om jeg har nevnt det før her i tråden, men har møtt en Chris-Stian. 🫣 Anonymkode: 59249...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå